جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606206
  • 27 بهمن 1396
  • 16:03
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
لزوم همراهی و همکاری استانداری و شورای اسلامی شهر کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:

لزوم همراهی و همکاری استانداری و شورای اسلامی شهر کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همراهی و همکاری استانداری و شورای اسلامی شهر کرمان تأکید کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمدرضا پورابراهیمی در در آیین افتتاح پل باغ‌ملی که با حضور استاندار کرمان، شهردار کرمان، اعضای شورای اسلامی شهر، تعدادی از مدیران استانی و شهری و جمعی از مردم کرمان برگزار شد، افزود: انتظار این است که تعامل و همکاری بین مجموعه‌ی ستاد دولت و شورای اسلامی شهر ارتقا پیدا کند؛ چراکه خروجی این تعامل و همکاری، خدمت بیش‌تر به مردم است.

وی شهر کرمان را پیشانی این استان دانست و گفت: توسعه و آبادانی شهر کرمان، علاوه بر این‌که مسیر آسایش و رفاه مردم را فراهم می‌کند، موجب رشد استان نیز خواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به مشکلات مالی شهرداری کرمان در اجرای پروژه‌های شهری اشاره کرد و گفت: ما در کمیسیون اقتصادی مجلس آمادگی داریم کمک کنیم تا از طریق انتشار ابزارهای مالی، بخشی از تعهدات شهرداری به بازپرداخت بلندمدت تبدیل شود تا هم اجرای پروژه‌ها سرعت بیش‌تری بگیرد و هم بدهی‌های شهرداری پرداخت شود.

پورابراهیمی افزود: کمبود منابع مالی در شهرداری کرمان، موجب شده پرداخت حقوق کارگران شرکتی شهرداری نیز با تأخیر مواجه شود که امیدواریم بتوانیم در این راستا به شهرداری کرمان کمک کنیم تا علاوه بر اجرای پروژه‌های شهری، امور جاری شهرداری و پرداخت حقوق معوق کارکنان را نیز پیگیری کند.

وی به بازسازی بافت فرسوده‌ی شهر کرمان نیز اشاره کرد و گفت: پس از زمین‌لرزه‌ها‌ی کرمانشاه و کرمان، فضای خاصی فراهم شد تا کمک کنیم بافت فرسوده‌ی شهر کرمان بازسازی شود.

پورابراهیمی افزود: بخش زیادی از واحدهای مسکونی شهر کرمان، فاقد ایمنی برای سکونت هستند که باید از منابعی که برای این مهم اختصاص یافته، هرچه سریع‌تر بافت فرسوده‌ی شهر کرمان بازسازی شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد با همکاری تمام مدیران و دست‌اندرکاران، کرمان به شهری ایمن و دارای امکانات در خور شأن مردم این شهر تبدیل شود.  

0