پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607028
  • 10 شهریور 1397
  • 12:59
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مجموعه آب درمانی کرمان بهمن ماه افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمان:

مجموعه آب درمانی کرمان بهمن ماه افتتاح می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: پروژه‌ی آب درمانی بهزیستی استان کرمان به مساحت 2700متر مربع در حال ساخت است و در بهمن ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در پنجمین روز از هفته دولت  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مشاور رئیس و مدیر کل حراست، مدیر کل بودجه و تلفیق سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل و اعضاء شورای معاونان بهزیستی استان کرمان از پروژه‌ی  آب درمانی  در حال ساخت بهزیستی استان کرمان  بازدید کردند .

مدیر کل بهزیستی استان کرمان در حاشیه‌ی بازدید از این مجموعه گفت:  از 5 پروژه‌ی آب درمانی در سطح کشور ساخت پروژه‌ی جنوب شرق کشور در کرمان پیش بینی شده است و این مجموعه با 2700 متر شامل استخر، سالن آمفی تئاتر، بخش اداری  و پذیرش، اتاق‌های خدمات مشاوره و مددکاری و کلاس‌های مختلف آموزشی است .

عباس صادق‌زاده با اشاره به توانمندسازی گروه‌های هدف به ویژه معلولان، افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و با مشارکت یکی از خیران استان کرمان  به منظور کمک به معلولان ضایعه‌ی نخاعی با 90 درصد پیش‌رفت فیزیکی در حال تکمیل است که در ایام دهه‌ی فجر و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می‌رسد .

صادق‌زاده یکی از رسالت‌های مهم سازمان بهزیستی را استقلال و توانمندسازی گروه‌های هدف تحت حمایت با تاکید بر ارائه خدمات درمانی – توانبخشی دانست و افزود : افراد و خانواده‌ی تحت حمایت که از مشکلات جسمی رنج می‌برند به ویژه معلولان ضایعه نخاعی و جسمی – حرکتی می توانند از خدمات به روز این مجموعه‌ی مهندسی شده استفاده کنند .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به تاثیر آب درمانی بر جسم و روان افراد دارای محدویت‌های جسمی خاص گفت: آب درمانی یکی از ابزار بسیار مهم توانمندسازی و توانبخشی می‌باشد که نه تنها به لحاظ جسمی بلکه تاثیرات بی‌نظیری بر روح و روان افراد دارد.

0