جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607324
  • 12 آذر 1397
  • 21:42
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
محمدرضا عسکری، دبیر ستاد بحران شهرداری کرمان شد

با حکم شهردار کرمان؛

محمدرضا عسکری، دبیر ستاد بحران شهرداری کرمان شد

با حکم شهردار کرمان، محمدرضا عسکری به‌عنوان دبیر ستاد بحران شهرداری کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌آن‌لاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:

«جناب آقای محمدرضا عسکری

با سلام

نظر به تعهد، تجارب، تخصص و سوابق کاری مؤثر و شناخت کافی که از جنابعالی دارم، به استناد ماده 55 قانون شهرداری و بندهای 21، 20، 19 ماده 71 قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و با عنایت به ابلاغ دستور‌العمل تشکیل ستاد مدیریت بحران شهرداری‌های کشور ازسوی قائم مقام محترم رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور، جنابعالی را به‌عنوان «دبیر ستاد بحران شهرداری کرمان» منصوب می‌نمایم.

به‌منظور ایجاد وحدت‌رویه برای ایجاد شرایط ایمن و مناسب و ارایۀ خدمات مناسب برای شهروندان در زمان حوادث و سوانح مختلف، ضمن ایجاد تعامل و همکاری مناسب با سایر دستگاه‌های مرتبط ازجمله با شورای مدیریت بحران استان، هم‌چنین شهرهای معین، برنامه‌ریزی لازم برای به‌کارگیری از توان و ظرفیت مجموعۀ شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه (در حدود وظایف قانونی) صورت پذیرد.

امید است در راستای تحقق بند (14) ماده (55) قانون شهرداری و با توجه به اهمیت مورد نیاز در چهار مرحلۀ مدیریت بحران (شامل پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی) برای کنترل حوادث و سوانح مختلف در سطح شهر ازجمله، امور آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، کنترل سیل‌آب‌های شهر و... ضروری است و برنامه‌ریزی و اقدام لازم برای انجام وظایف قانونی تعیین‌شده در ذیل ماده (4) دستورالعمل ستاد مدیریت بحران شهرداری‌های کشور صورت پذیرد.

سیدمهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

0