شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606517
  • 4 اردیبهشت 1397
  • 14:01
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
محمدعلی جوشایی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان شد

با حکم شهردار کرمان؛

محمدعلی جوشایی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان شد

با حکم شهردار کرمان، محمدعلی جوشایی، به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، در حکم سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:

«جناب آقای محمدعلی جوشایی

با سلام

نظر به تعهد، تجربه، تخصص، کارایی و شناخت کافی که از جنابعالی دارم و به جهت استفاده از این قابلیت‌ها و توانمندی‌ها به‌موجب این حکم به سمت «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود، ارتقا سطح فرهنگ شهرنشینی و شهروندی در تمام ابعاد متظاهر در شهر از فرهنگ عبور و مرور گرفته تا رعایت حقوق و انجام وظایف، افزایش حساسیت و کنش‌گری، مطالبه‌گری و مشارکت مدنی و... با به‌کارگیری خرد جمعی و روش‌های علمی، گسترش فعالیت‌های هنری و قرار گرفتن هرچه بیشتر شهروندان در معرض هنر ناب و عمیق، برقراری عدالت جنسیتی و سنی در گستره‌ی فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری و توجه ویژه به حوزه‌ی زنان، سالمندان و جوانان، تحت پوشش قراردادن پراکنش فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و هنری تمام شهر به یک نسبت، مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رجاء واثق دارد با حضور جنابعالی که هم در کسوت هنرمندی و هم از مدیران با سابقه، خوش‌نام و پرتلاش عرصه‌ی فرهنگ استان هستید، شاهد تعمیق فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان و درگیر شدن بالاترین سطح کیفی هنرمندان، دانشگاهیان و متخصصان، اصحاب فرهنگ و فعالان اجتماعی در فعالیت‌های حوزه‌ی متبوع باشیم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‌گیری از همدلی و همکاری پرسنل در پیشبرد برنامه‌ها و تحقق اهداف یاد شده، ضمن رعایت قوانین و مقررات موفق و مؤید باشید.»

سیدمهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

15.612