جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9610483
  • 3 خرداد 1402
  • 21:09
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مرکز مشاوره خانواده مهر کرمان افتتاح شد

با مشارکت شهرداری کرمان و معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان؛

مرکز مشاوره خانواده مهر کرمان افتتاح شد

در نخستین روز از پنجمین جشنواره پروژه‌های شهرداری کرمان، مرکز مشاوره خانواده مهر با مشارکت شهرداری کرمان و معاونت اجتماعی سپاه ثارالله، افتتاح شد.

به‌ گزارش کرنا، شهردار کرمان، در حاشیه افتتاح مرکز مشاوره خانواده مهر کرمان واقع در کوچه ۳۱ خیابان جهاد، در روز چهارشنبه، سوم خردادماه، گفت: با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و معاونت اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان، فضای متناسب و حرفه‌ای برای ارائه خدمات مشاوره طراحی شده که خانواده شهرداری و خانواده سپاه و سایر مردم می‌توانند از خدمات این مجموعه استفاده کنند.

سعید شعرباف، اظهار داشت: در این مرکز مشاوره، از حضور مشاوران حرفه‌ای استفاده می‌شود و امیدواریم که ثمرات ملموس برای جامعه داشته باشد. 

وی بیان کرد: در تلاش هستیم که این الگو را در سایر نقاط شهر، تکرار کنیم. 

معاون اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم، گفت: این مکان به همت شهرداری در اختیار معاونت اجتماعی سپاه ثارالله قرار گرفته و معاونت اجتماعی سپاه درخصوص موضوعاتی که در حیطه خانواده و مدیریت سبک زندگی قرار دارد، ورود می‌کند.

سرهنگ مجید ستایش‌نیا، افزود: مرکز مشاوره خانواده مهر، در حیطه زوج‌درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، اختلالات رفتاری، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره شغلی و حقوقی و سایر موضوعات مبتلابه خانواده‌ها، به خانواده بسیجیان، خانواده دستگاه‌های اجرایی و شهرداری و آحاد مردم، مشاوره می‌دهد.

وی گفت: با ۱۰ مشاور حرفه‌ای در استان قرارداد بستیم که عمدتاً از مشاوران متخصص و باتجربه هستند.

معاون اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان، با بیان اینکه خدمات مشاوره مرکز مشاوره خانواده مهر، به همه اقشار جامعه با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود، افزود: علاوه بر بسیجیان، در این مرکز به دیگر گروه‌های هدف سپاه برای خدمات گرفتن از این مرکز، مشاوره با تخفیف ویژه‌تری ارائه می‌شود.

وی گروه‌های هدف مورد نظر را شامل معتادان کارتن‌خوابی که در اردوگاه کرامت تحت درمان هستند و خانوادهای آنها و ساکنان حاشیه شهر، نام برد.

0