جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609848
  • 31 شهریور 1401
  • 15:10
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مهار آتش‌سوزی گسترده در دو انبار لوازم خانگی و لوازم ساختمانی با تلاش 40 آتش‌نشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان خبر داد:

مهار آتش‌سوزی گسترده در دو انبار لوازم خانگی و لوازم ساختمانی با تلاش 40 آتش‌نشان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزی گسترده در دو انبار لوازم خانگی و لوازم ساختمانی در بلوار «شهید صدوقی» کرمان خبر داد.

به گزارش کِرنا، ابراهیم بابایی، با تأکید بر اینکه این دو انبار، به‌دلیل نگهداری غیراصولی لوازم خانگی و ساختمانی و عدم رعایت نکات ایمنی، آتش گرفته بود و ربطی به اغتشاشات اخیر نداشته است، درخصوص عملکرد آتش‌نشانان برای مهار آتش‌سوزی گفت: آتش‌سوزی در ساعت 12:15 دقیقه امروز 31 شهریورماه، به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که نخستین خودروی آتش‌نشانی در کمتر از سه دقیقه، به محل حادثه رسید.

وی، از اعزام شش دستگاه خودروی آتش‌نشانی از چهار ایستگاه به محل حادثه خبر داد و گفت: با تلاش 40 نفر آتش‌نشان، آتش‌سوزی پس از 45 دقیقه مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با بیان اینکه لکه‌گیری آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان، تا ساعت 14 طول کشید، گفت: در این حادثه، دو انبار لوازم خانگی و لوازم ساختمانی، هر یک به متراژ 300 مترمربع دچار آتش‌سوزی شده بود و با توجه به غیراصولی بودن نگهداری لوازم خانگی و ساختمانی، در انبارها، آتش‌سوزی بسیار گسترده بود که با تلاش آتش‌نشانان، از سرایت آتش به منازل مسکونی اطراف، جلوگیری شد.

بابایی همچنین اعلام کرد: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، در دست بررسی است.

15.6398