جمعه 31 فروردین 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607021
  • 6 شهریور 1397
  • 14:18
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
میز خدمت در اداره کل کمیته امداد استان کرمان راه‌اندازی شد

به مناسبت هفته دولت،

میز خدمت در اداره کل کمیته امداد استان کرمان راه‌اندازی شد

طی مراسمی میز خدمت کمیته امداد استان کرمان با حضور مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در این مراسم بابیان این‌که این میز خدمت به‌منظور راهنمایی بهتر و سریع‌تر مددجویان و مراجعان به این نهاد راه‌اندازی شده است، گفت: گروه هدف کمیته امداد اغلب گروه خاصی هستند که نیازمند راهنمایی بیش‌تر هستند.

یحیی صادقی، با اشاره به این‌که ۲۰۰ مددکار با کمیته امداد استان کرمان همکاری می‌کنند، افزود: از این تعداد مددکار چهار نفر از طریق میز خدمتی که راه‌اندازی شده به مددجویان و مراجعان به این نهاد خدمات ارائه می‌کنند.

صادقی با تأکید بر این‌که پاسخ‌گویی در مجموعه کمیته امداد موضوعی اساسی است که به‌عنوان یک اصل مهم به آن توجه می‌شود، بیان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه کمیته امداد بر این است تا پاسخ‌گویی به مکاتبات مراجعان به کمیته امداد در اسرع وقت انجام شود.

رضا اشک، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کرمان نیز در این مراسم گفت: یکی از نعمت‌های بزرگی که نظام جمهوری اسلامی به مردم به‌ویژه به محرومان هدیه داده است کمیته امداد است و این نهاد تاکنون خدمات مهمی به‌ویژه در مناطق محروم و دورافتاده ارائه کرده است.

وی افزود: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک میز خدمت کمیته امداد الکترونیکی شود و خدماتی که در این نهاد به مددجویان ارائه می‌شود به‌صورت الکترونیکی انجام شود.

15.625