جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9605468
  • 23 مهر 1396
  • 12:55
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
نصب المان‌ها و اجرای نوزپردازی‌های مختلف در شهر

مدیر اداره زیباسازی محیط شهرداری کرمان تشریح کرد:

نصب المان‌ها و اجرای نوزپردازی‌های مختلف در شهر

مدیر اداره زیباسازی محیط شهرداری کرمان گفت: اولین تابلوی تبلیغاتی پریزمای هوشمند متحرک سه‌وجهی در چهارراه شفا نصب شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، رضا مهرابی با اشاره به مهم‌ترین فعالیت‌های زیباسازی در شش‌ماه گذشته افزود: در همین راستا نقاشی جداره‌های زیرگذر گنبد جبلیه با تکنیک کاه‌گل مصنوعی ضدآب به نام «باغ ملکوت» اجرا شد.

وی از اجرای نقاشی‌دیواری «دار قالی» در بزرگ‌راه امام رضا (علیه‌السلام) خبر داد و بیان کرد: نقاشی‌دیواری «آینده فرزندان» واقع در نبش پل کوثر نیز اجرا شده است.

مهرابی با اشاره به اجرای نقاشی‌دیواری با طرح سنتی واقع در خیابان سپه اظهار داشت: اجرای نقاشی‌دیواری با موضوع «حجاب» واقع در نبش میدان کوثر ازجمله فعالیت‌های اداره زیباسازی محیط شهرداری کرمان است.

وی با بیان این‌که نورپردازی برخی از نقاشی‌های دیواری سطح شهر با همکاری واحد خدمات انجام شده است، گفت: هم‌چنین نصب نقوش اسلیمی نوری بر پایه‌های روشنایی انتهای خیابان شهید مصطفی خمینی در پیشواز نوروز ۹۶ انجام شد.

مهرابی از نصب والواشرهای نوری متحرک بر پایه‌های روشنایی خیابان سرباز با همکاری شهرداری منطقه چهار و سازمان پسماند خبر داد و خاطرنشان کرد: نورپردازی درختان ضلع شمالی و جنوبی چهارراه سمیه (طهماسب‌آباد) با همکاری شهرداری منطقه دو و سه اجرا شده است.

مدیر اداره زیباسازی محیط شهرداری کرمان با بیان این‌که نورپردازی رونده‌ی دریاچه‌ی مصنوعی شهربازی با مشارکت شهربازی اجرا شده است، گفت: نورپردازی المان پلاک شهید واقع در سه‌راه هزارویک‌شب اجرا و سنگ‌های نوری مصنوعی بر رفوژ خیابان شهید قرنی تا پل ۹ دی نصب شده است.

مهرابی با اشاره به نصب المان نوری برنامه‌پذیر در بوستان پدر با همکاری واحد خدمات افزود: گلدان‌های نوری پلی‌کربنات در ورودی شهرداری منطقه یک با مشارکت شهرداری منطقه یک نصب و گلدان‌های دیواری نیز با مشارکت شهروندان، واحد خدمات و سازمان پارک‌ها نصب شده است.

وی از ساخت نمونه‌ای از گلدان‌های نوری خیابانی و نصب آن به‌صورت آزمایشی در رفوژ خیابان شهید قرنی با همکاری واحد خدمات خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌سازی و مرمت دیوار گلی خیابان هزارویک‌شب شمالی با همکاری شهرداری منطقه دو ازجمله فعالیت‌های داره محیط زیباسازی شهرداری کرمان در شش‌ماهه‌ی نخست سال‌جاری است.

0