شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • اقتصاد
  • شماره خبر: 9606633
  • 2 خرداد 1397
  • 10:54
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد افتتاح شد

به مناسبت ماه مبارک رمضان،

نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد افتتاح شد

محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان در قالب ۷۰ غرفه در پارک شهید مطهری کرمان به نمایش و فروش گذاشته‌شده است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان با حضور مدیرکل کمیته امداد این استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان و جمعی از مسئولان و اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان افتتاح و راه‌اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در مراسم افتتاح این نمایشگاه یکی از سیاست‌های اصلی کمیته امداد را توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت اعلام کرد و گفت: نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان باهدف به نمایش گذاشتن تولیدات و توانمندی‌های مددجویان تحت حمایت، آشنایی مجریان طرح‌های اشتغال با فن بازاریابی و کمک به فروش محصولات تولیدی مددجویان راه‌اندازی شده است.

یحیی صادقی، بابیان این‌که در این نمایشگاه محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان در قالب ۷۰ غرفه در پارک شهید مطهری کرمان به نمایش و فروش گذاشته‌شده است، افزود: این نمایشگاه تا ۱۰ خردادماه هرروز از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پذیرای علاقه است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: به‌منظور بازاریابی و کمک به فروش تولیدات مددجویان تحت حمایت شش نمایشگاه و بازارچه فروش محصولات تولیدی مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی امداد استان کرمان در سال ۹۶ در مناطق مختلف استان نیز برگزار شد.

شایسته ذکر است؛ مراسم جشن رمضان نیز هر شب با حضور هنرمندانی از استان کرمان در محل نمایشگاه دستاوردهای مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان برگزار می‌شود.

زهرا نجفی

15.6237