جمعه 31 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609492
  • 31 اردیبهشت 1401
  • 17:20
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
وسایل شهربازی ایمن و محیط آن برای حضور خانواده‌ها امن است

مدیرعامل شهربازی کرمان:

وسایل شهربازی ایمن و محیط آن برای حضور خانواده‌ها امن است

مدیرعامل شهربازی کرمان با اشاره به بازدید دوره‌ای کارشناسان اداره استاندارد از شهربازی گفت: براساس نظر کارشناسان استاندارد، وسایل شهربازی کرمان از لحاظ فنی ایمن هستند و مشکلی ندارند.

به گزارش کرمان‌آنلاین، روح‌الله مطهری، با بیان اینکه به‌طور میانگین روزانه بین 800 تا 1200 نفر از شهربازی استفاده می‌کنند، افزود: علاوه بر تأیید سالانه، کارشناسان اداره استاندارد هر دوماه یک‌بار از شهربازی بازدید می‌کنند و وسایل موجود در آن را از لحاظ فنی و مکانیکی مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی به وجود 30 دستگاه بازی در شهربازی اشاره کرد و افزود: در صورت مشاهدۀ مشکل در دستگاه‌های موجود و یا ایرادات تشخیص داده شده ازسوی کارشناسان اداره استاندارد، مشکلات دیده‌شده به فوریت برطرف می‌شود.

مدیرعامل شهربازی کرمان، با تأکید بر اینکه از ابتدای سال و زمان راه‌اندازی شهربازی تاکنون، حادثه‌ای اتفاق نیفتاده است، گفت: بیمه حوادث وسایل شهربازی نیز کامل است.

مطهری، از آماده‌شدن «تاب‌زنجیری» به‌عنوان وسیله جدید شهربازی کرمان خبر داد و گفت: دو وسیله قبلی شهربازی ازجمله «رنجر» و «قایق کودک» که مدتی به‌دلیل مشکلات فنی، غیرقابل استفاده بودند، با بازسازی و سرویس مجدد، به‌زودی به مجموعه وسایل شهربازی اضافه می‌شود.

مدیرعامل شهربازی کرمان ادامه داد: از مجموع 30 وسیله بزرگ شهربازی، حدود 11 وسیله متعلق به شرکت شهربازی و مابقی آن متعلق به بخش خصوصی است و توسط پیمانکاران اداره میشود.

مطهری، به تأمین امنیت مجموعه شهربازی توسط نیروی انتظامی و بسیج برای حضور امن خانواده‌ها اشاره کرد و درخصوص مجموع فضای سبز موجود در این مجموعه، گفت: شهربازی کرمان با 2000 متر فضای سبز، یکی از بهترین پارک‌های محصور کرمان محسوب می‌شود که به‌دور از هرگونه آلایندگی صوتی و محیطی ناشی از حضور خودروها، محیطی امن برای استراحت و تفریح همشهریان عزیز است.

وی افزود: شهربازی کرمان بزرگترین و کامل‌ترین وسایل هیجانی بازی ایران را به‌صورت یک‌جا در خود جای داده و در این مکان، محیطی شاد و مفرح برای حضور خانواده‌ها به‌خصوص کودکان، نوجوانان و جوانان فراهم شده است.

مدیرعامل شهربازی کرمان، با بیان اینکه اقدامات فرهنگی ازجمله برپایی مسابقات فرهنگی بین نوجوانان وجوانان در پایان برگزاری هر نماز جماعت در مجموعه شهربازی نیز انجام می‌شود، از برگزاری جشنی در مجموعه شهربازی در فواصل «عید قربان» و «عید غدیر» خبر داد و گفت: در حال حاضر، در حال برنامه‌ریزی وگفت‌وگو با گروه‌های فرهنگی برای این جشن هستیم.

مطهری همچنین توزیع 10 هزار کارت برای استفاده رایگان از وسایل شهربازی و توزیع آن در بین خانواده‌های شهرداری را ازجمله اقدامات اعلام کرد و گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد‌شده بین شرکت شهربازی و شهرداری کرمان، به هر خانواده پرسنل شهرداری چهار عدد کارت اهدا می‌شود.

15.6143