جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9608533
  • 30 بهمن 1398
  • 17:08
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پارک خبرنگار کرمان اوایل اسفندماه افتتاح می‌شود

شهردار منطقه سه شهر کرمان:

پارک خبرنگار کرمان اوایل اسفندماه افتتاح می‌شود

شهردار منطقه سه شهر کرمان گفت: به پاس ارج نهادن به خدمات ارزشمند خبرنگاران، پارک خبرنگار کرمان در شهرک خواجو ساخته شده و آمادۀ بهره‌برداری است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، رامین امیرمداح با اشاره به جایگاه والای خبرنگاران و اهمیت رسانه در جامعه گفت: اهمیت و نقش خبر و خبرنگاران در جهت بهبود وضعیت شهری و توسعۀ همه‌جانبۀ آن بر کسی پوشیده نیست.

وی با تأکید بر نقش اثرگذار خبرنگاران در آگاه‌سازی شهروندان افزود: قطعاً شهروند آگاه بیشتر می‌تواند ما را در انجام وظایف خود و رسیدن به اهداف عالی شهرداری یاری کند.

شهردار منطقه سه شهر کرمان خاطرنشان کرد: مساحت پارک خبرنگار حدود یک هکتار است که با همت و تلاش شبانه‌روزی معاونان و نیروهای معاونت‌های خدمات شهری و حمل‌ونقل و امور زیربنایی منطقه سه، با طراحی جدید و متفاوت آمادۀ بهره‌برداری است.

امیرمداح درخصوص تجهیزات این پارک گفت: طراحی متفاوت و زیبای پیست دوچرخه‌سواری، تجهیز پارک به آب‌نمای هارمونیک، وسایل تندرستی، مسیر پیاده‌روی، آلاچیق، فضای سبز جدید، زمین‌های ورزشی، نورپردازی و سرویس بهداشتی از تجهیزات و امکانات پارک خبرنگار است.

 وی افزود: مسیر دوچرخه‌سواری در این پارک طوری طراحی شده است که دوچرخه‌سواران از زیرگذرهایی که ساخته شده، عبور کنند و این طراحی علاوه بر جذابیت برای دوچرخه‌سواران، زیبایی فضای پارک را نیز دوچندان کرده است.

شهردار منطقه سه شهر کرمان یادآور شد: در پارک خبرنگار، مسیر تردد افراد کم‌توان و همچنین وسایل تندرستی برای استفادۀ آنها نیز در نظر گرفته شده است.

امیرمداح افزود: برای ایمنی بیشتر کودکان و آسودگی خیال خانواده‌ها، فضای بازی کودکان با نصب کف‌پوش ایمن‌سازی شده است.

وی بیان کرد: یک اِلمان با موضوع قلم و خبرنویسی نیز در پارک خبرنگار نصب شده است که هم‌زمان با افتتاح پارک از این اِلمان رونمایی می‌شود.

شهردار منطقه سه شهر کرمان خاطرنشان کرد: پارک خبرنگار اوایل اسفندماه امسال افتتاح خواهد شد.

 

0