جمعه 10 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606363
  • 24 اسفند 1396
  • 09:46
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پاک‌سازی معابر و محله‌های منطقه چهار در قالب طرح 137

سرپرست شهرداری منطقه چهار خبر داد:

پاک‌سازی معابر و محله‌های منطقه چهار در قالب طرح 137

سرپرست شهرداری منطقه چهار کرمان از پاک‌سازی معابر و محله‌های این منطقه در قالب طرح 137 خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، محمدحسین مؤمنی با اشاره به این‌که هر ساله در آستانه‌ی فرارسیدن سال جدید، طرح پاک‌سازی 137 در معابر و محله‌های این منطقه اجرا می‌شود، گفت: در راستای اجرای این طرح، تمام معابر اصلی و فرعی و هم‌چنین زمین‌های خالی در محدوده‌ی منطقه پاک‌سازی و تنظیف و خاک‌ونخاله‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وی افزود: تاکنون، معابر اصلی و کوچه‌های شهرک جماران، خیابان‌های نیایش، شهید نگارستانی، شهید مصطفی خمینی (کوچه‌های فرد)، شهیدان اعتباری، شهید مدرس، سلمان فارسی، شهدا (کوچه‌های زوج)، شهید اسدآبادی، سرباز، هفده شهریور، بولوار ادیب، بولوار شاه نعمت‌الله‌ ولی و بولوار شهدای پیرانشهر، پاک‌سازی و تنظیف شده است.

مؤمنی ادامه داد: هم‌چنین در قالب این طرح زمین‌های خالی واقع در مسیرها و معابر مذکور پاک‌سازی شده است.

سرپرست شهرداری منطقه چهار با بیان این‌که طرح پاک‌سازی 137 از اواسط دی‌ماه آغاز شده است، گفت: پاک‌سازی معابر تا قبل از فرارسیدن سال جدید به پایان می‌رسد.

مؤمنی هم‌چنین گفت: بخشی از رفیوژ وسط بولوار صبا در حال جدول‌گذاری است.

وی با اشاره به این‌که جدول‌های خیابان سرآسیاب و بولوار امام صادق (علیه‌السلام) در حال ترمیم است، گفت: ترمیم جدول‌های مابقی معابر منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.

سرپرست شهرداری منطقه چهار کرمان از به‌سازی پایه‌های تابلوهای شناسایی معابر و سطل‌های زباله در این منطقه نیز خبر داد.

مؤمنی گفت: تاکنون، سطل‌های زباله و پایه‌های تابلوهای شناسایی معابر خیابان‌های سرباز و هفده شهریور و پایه‌های تابلوهای شناسایی معابر بولوار شهیدان ماهانی، خیابان کودکان و 12 آذر نیز به‌سازی شده است.

15.6221