سه شنبه 29 اسفند 1402
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609164
  • 16 تیر 1399
  • 21:13
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری رسید

طی آیینی و در ادامه پویش افتتاح با شعار «هر هفته یک افتتاح»؛

پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری رسید

طی آیینی و در دومین هفته از پویش افتتاح با شعار «هر هفته یک افتتاح» شهرداری کرمان، پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان‌شهر‌آنلاین، شهردار کرمان، شامگاه دوشنبه شانزدهم تیرماه در آیینی که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در محوطه گنبد جبلیه برگزار شد، گفت: محوطه گنبد جبلیه، به مساحت پنج هزار مترمربع و با انجام اقداماتی ازجمله کف‌سازی، کاشت گل‌وگیاه و باغچه، احداث آب‌نما و نورپردازی زیبا و در خور این بنای تاریخی، بهسازی شده است.

سیدمهران عالم‌زاده بیان کرد: برای اجرای این طرح، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان نیز در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه با اشاره به اینکه بهسازی محوطه گنبد جبلیه از سه‌ماه پایانی سال گذشته آغاز شد، افزود: علاوه بر نصب پایه‌چراغ و تأمین روشنایی محوطه گنبد، ساختمان گنبد جبلیه نیز به‌طور کامل توسط شهرداری منطقه یک نورپردازی شده است.

محمدحسین مؤمنی یادآور شد: در بهسازی محوطه گنبد جبلیه، اقدامات لازم جهت مناسب‌سازی فضا برای افراد دارای معلولیت نیز انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت مطلوب ساختِ بوستان بلدالامین خاطرنشان کرد: ساختِ این بوستان نیز رو به پایان است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی ا‌ست؛ بوستان بلدالامین به‌زودی در قالب پویش «افتتاح» و با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری خواهد رسید.

هفته گذشته نیز بوستان سراج و پروژه بهسازی میدان رسالت به‌عنوان نخستین طرح در پویش افتتاح با شعار «هر هفته یک افتتاح» به بهره‌برداری رسید.

13.5408