جمعه 31 فروردین 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9609177
  • 18 تیر 1399
  • 09:45
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پسرکشی در منطقۀ پرواز ممنوع

پسرکشی در منطقۀ پرواز ممنوع

علیرضا فدایی کرمانی- مچنان با وجود نمایش فیلم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت محدود در سینماها اما ترجیحاً توصیه می‌شود که هم‌چنان به تماشای فیلم به‌صورت آنلاین و در منزل بپردازید.

این هفته برای علاقه‌مندان تماشای فیلم‌های در حال اکران به‌صورت آنلاین، فیلم «پسرکشی» به کارگردانی محمدهادی کریمی توصیه می‌شود.ژاله صامتی، نسیم ادبی، ارمان درویش، بهاره کیان افشار، لیلا اوتادی و... در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم در «فیلیمو» و «نماآوا» به‌صورت آنلاین در دسترس علاقه‌مندان است.
اما برای علاقه‌مندان تماشای فیلم ایرانی این هفته فیلم «منطقه پرواز ممنوع» به نویسندگی و کارگردانی امیر داسارگر توصیه می‌شود. این فیلم روایت‌گر داستان ۳ نوجوان است که حین آماده‌شدن برای مسابقه ساخت پهپاد با یوزپلنگی در حوالی محل زندگی‌شان مواجه می‌شوند. در این فیلم هادی حجازی فر، محمد فیلی، بهار نوحیان و...ایفای نقش می‌کنند. شایان‌ذکر است که این فیلم، یعنی منطقه پرواز ممنوع، پرمخاطب‌ترین فیلم جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‌باشد. منطقه پرواز ممنوع در شبکه‌ی نمایش خانگی در دسترس مخاطبان می‌باشد.
اما در ادامه برای علاقه‌مندان به تماشای سریال‌های ایرانی این هفته سریال پرمخاطب «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی توصیه می‌شود. این سریال از هفته گذشته وارد شبکه نمایش خانگی شده و تاکنون دو قسمت از آن پخش شده است. در این سریال جذاب بازیگرانی چون امین تارخ، امیر آقایی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم‌پور، نیکی کریمی، مهدی سلطانی سروستانی، امین حیایی و بسیاری از بازیگران دیگر حضور دارند.
اما برای علاقه‌مندان فیلم خارجی به‌خصوص فیلم‌های ترسناک و ژانر وحشت این هفته فیلم (میراث استخوان‌ها) محصول ۲۰۱۹ اسپانیا به کارگردانی فرناندو گونزالز مولینا توصیه می‌شود. این فیلم جذاب در فیلیمو و نما آوا به‌صورت زیرنویس در دسترس علاقه‌مندان می‌باشد.

10.082