شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609579
  • 2 تیر 1401
  • 17:23
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پیاده‌راه‌سازی حاشیه بزرگراه «امام(ره)»

شهردار منطقه چهار شهر کرمان خبر داد:

پیاده‌راه‌سازی حاشیه بزرگراه «امام(ره)»

شهردار منطقه چهار شهر کرمان، از پیاده‌راه‌سازی حاشیه بزرگراه «امام(ره)» بعد از پل «فجر» خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، محمدعلی بهرامی گفت: پارک حاشیه‌ای در بلوار «هفت‌باغ» روبه‌روی دانشگاه علوم‌پزشکی و پیاده‌راه‌سازی حاشیۀ بزرگراه امام (ره) بعد از پل فجر، در دستور کار قرار دارد.

وی به عملیات عمرانی در میدان «امیرالمومنین(ع)» اشاره کرد و افزود: معابر محدودۀ منطقه چهار نیز طبق برنامۀ زمان‌بندی در حال لکه‌گیری و آسفالت است.

شهردار منطقه چهار، جمع‌آوری خاک‌ونخاله‌های ساختمانی با بیش از 350 سرویس، تعمیر و نصب مبلمان شهری به تعداد 20 عدد و نصب تابلوهای نام‌گذاری کوچه‌ها با بیش از 10 عدد را ازجمله اقدامات دانست.

بهرامی، به رنگ‌آمیزی بیش از 50 مورد پایه‌چراغ، پایه‌تابلو و میله پرچم اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 70 عدد بنر نیز به مناسبت‌های مختلف در سطح شهر نصب شده است.

شهردار منطقه چهار شهر کرمان، از رنگ‌آمیزی جدول‌ها با بیش از 10هزار متر خبر داد و یادآورشد: رنگ‌آمیزی دریاچه «پردیسان قائم(عج)» با بیش از 500متر نیز ازجمله اقدامات انجام شده است.

بهرامی با اشاره به نصب هفت عدد برج‌نوری، ساخت و نصب 15 عدد پایه‌چراغ برای روشنایی پارک‌ها و کابل‌کشی سطح منطقه با بیش از 650متر اشاره کرد و گفت: ساخت پایه‌پرچم برای مرقد شهید گمنام به میزان 14 عدد نیز ازجمله دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

وی، حفاری و غلاف‌گذاری لوله جهت کابل‌کشی برق با بیش از 600 متر و شست‌وشوی محوطۀ پارک‌ها با بیش از 350 مترمربع را ازجمله اقدامات دیگر برشمرد و با اشاره به اجرای پروژه فاضلاب شهری در سطح منطقه، از صدور مجوز برای اجرای 26هزار متر پروژه  فاضلاب در محدودۀ منطقه در سه‌ماه نخست امسال خبر داد.

شهردار منطقه چهار افزود: در روند اجرای پروژه فاضلاب، 22هزار متر از معابر منطقه در حال آسفالت است و 5500متر نیز آسفالت شده است.

0