پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605868
  • 22 آذر 1396
  • 13:53
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
کارگزاري‌هاي تامين اجتماعي بايد وارد کار ميداني شوند

رييس شعبه‌ي شماره‌ي يک سازمان تامين اجتماعي استان کرمان:

کارگزاري‌هاي تامين اجتماعي بايد وارد کار ميداني شوند

رييس شعبه‌ي شماره‌ي يک سازمان تامين اجتماعي استان کرمان گفت: کارگزاري‌هاي تامين اجتماعي بايد وارد کار ميداني شوند و مردم را از مزيت‌هاي بيمه‌ي اختياري و مشاغل آزاد آگاه کنند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاين، رييس شعبه‌ي شماره‌ي يک سازمان تامين اجتماعي استان کرمان در مراسم افتتاح هشتمين کارگزاري استان به نام کارگزاري شماره‌ي 220 افزود: کار کارگزاري‌ها تنها اين نيست که داخل کارگزاري بنشيند و کار اداري انجام دهند بلکه ماموران آن بايد مغازه به مغازه و خانه به خانه مراجعه و مردم را از بيمه‌ي مشاغل آزاد آگاه کنند.

غلامرضا صفوي‌نژاد هدف ديگر ايجاد کارگزاري‌ها را گذر از نظام سنتي به نظام پيش‌رفته ذکر و خاطرنشان کرد: به همين دليل و به منظور ايجاد اشتغال در بخش خصوصي بخشي از کارها را واگذار کرديم.

وی رضايت‌مندي مخاطبان و دسترسي آسان کارفرمايان و مستمري بگيران از خدمات سازمان تامين اجتماعي را هدف ديگر راه‌اندازي کارگزاري‌ها دانست و گفت: به همين دليل در مکان‌هاي متعدد در استان و در شهر کرمان کارگزاري وجود دارد.

صفوي‌نژاد با تاکيد بر اين‌که کارگزاري‌ها به عنوان بخش خصوصي، سازمان تامين اجتماعي را ياري مي‌دهند افزود: اميدواريم که کارگزاري‌ها در وصول مطالبات نيز ورود پيدا کنند.

وي به مزيت‌هاي بيمه‌ي مشاغل آزاد و بيمه‌ي اختياري اشاره کرد و يادآور شد: 3385 نفر راننده، 2718 نفر هنرمند صنايع دستي و 6725 نفر کارگر در استان تحت پوشش بيمه مشاغل آزاد قرار دارند.  

مهديه جعفري

15.6512