پنج شنبه 9 فروردین 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607654
  • 16 اسفند 1397
  • 13:50
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
کاشت یاس هلندی و گل‌های فصلی در سطح منطقه دو

کاشت یاس هلندی و گل‌های فصلی در سطح منطقه دو

شهردار منطقه دو کرمان با اشاره به آماده‌سازی پارک‌ها و بوستان‌های منطقه برای ایام نوروز، از کاشت یاس هلندی در بولوار جمهوری‌اسلامی و گل‌های فصلی در سطح معابر و بوستان‌های منطقه خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، علی سعیدی با اشاره به آماده‌سازی پارک‌ها و گل‌کارهای سطح منطقه جهت کاشت گل‌وگیاه گفت: نهال‌های گل همیشه‌بهار و شب‌بو در رفیوژ بولوار جمهوری‌اسلامی، چهارراه شفا، ورودی بولوار کوثر، بولوار آزادگان، میدان کوثر، خیابان بهمنیار و خیابان امام جمعه کاشته شد.

وی با اشاره به کاشت نهال گل‌های فصلی در حاشیه بولوار پرستار، کوثر، پل غدیر و انتهای شفا، افزود: گل‌وگیاه در پارک‌های سطح منطقه نیز در دست کاشت است.

سعیدی با اشاره به کاشت درخت و درختچه در معابر منطقه گفت: در رفیوژ وسط بولوار جمهوری‌اسلامی، از میدان پرواز تا بولوار رضوان پنج نوع گل و گیاه شامل درخت سه رنگ، یاس هلندی، درخت توری، پیراکانتا آرایشی و درختچه ارغوان در حال کاشت است که تا چهارراه فرهنگیان ادامه می‌یابد.

شهردار منطقه دو هم‌چنین از هرس درختان منطقه به‌منظور حذف شاخه‌های خشک و آفت‌زده خبر داد و گفت: درختان نارون بولوار جمهوری‌اسلامی، بولوار هوانیروز، بولوار بعثت، غدیر یک، خیابان شریعتی و شهید بهشتی هرس شده و هرس درختان مابقی معابر در حال انجام است.

سعیدی خاطرنشان کرد: هرس درختان و درختچه‌ها، زیباسازی فضاهای سبز شهری، آرایش و زیباسازی درختان و درختچه‌ها و رفع آلودگی‌های بصری از سطح معابر و بزرگراه‌های موجود در منطقه را به‌همراه دارد که این موضوع با توجه به نزدیک شدن به آغاز فصل بهار، بیشتر مورد توجه و پیگیری خواهد بود.

16.3415