شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9607334
  • 14 آذر 1397
  • 10:38
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
۸۵ زائر از محل نیات موقوفات کرمان به مشهد مقدس اعزام شدند

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان کرمان:

۸۵ زائر از محل نیات موقوفات کرمان به مشهد مقدس اعزام شدند

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان کرمان از اعزام ۸۵ زائر از محل نیات موقوفات استان به مشهد مقدس خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری کرمان‌آن‌لاین، سرپرست معاونت فرهنگی واجتماعی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: در راستای اجرای طرح زائران حرم رضوی از محل نیات موقوفات منطبق استان ۸۵ زائر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام رضا حدادی افزود: این زائران از بین خانواده شهدای مدافع حرم استان، مددجویان بهزیستی و کمیته امداد مناطق محرم جنوبی، مربیان قرآنی و قرآن‌آموزان و خادمان اماکن متبرکه و مذهبی استان انتخاب شده و در روز جمعه ۱۶ آذر ماه به این سفر زیارتی 4 روزه اعزام می‌شوند .

 حدادی با اشاره به اعتبارات تخصیص داه شده به این طرح گفت: همه هزینه‌های این طرح ازمحل اجرای نیات ۱۸ موقوفه در سطح استان که یکی از نیات مهم آن موضوع کمک به زوار امام رضا (ع) می‌باشد، تأمین شده است .

 وی تصریح کرد: با توجه به بخشنامه ابلاغی سازمان اوقاف مبنی بر فراهم آوردن زمینه آسایش و راحتی بهتر زائران، اعزام از طریق حمل و نقل ریلی انجام می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اوقاف استان گفت: یکی از وظایف اصلی سازمان اوقاف به‌ عنوان متولی موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش است و هر ساله این اداره نسبت به اعزام زائر به سفرهای زیارتی مشهد مقدس و کشور عراق اقدام می‌کند، که در قالب این طرح اردیبهشت امسال ۲۳ زائر حرم حسینی به عتبات عالیات اعزام شدند .

0