سه شنبه 1 آبان 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9612049
  • 30 مهر 1403
  • 14:29
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
توانایی حل مسأله و شفافیت از شاخص‌های مدیریتی در شهرداری است

شهردار کرمان در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرداری:

توانایی حل مسأله و شفافیت از شاخص‌های مدیریتی در شهرداری است

شهردار کرمان، در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرداری کرمان گفت: توانایی حل مسأله، شفافیت و رعایت ضوابط، از شاخص‌های ضروری مدیریتی در شهرداری است.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، در آیین تودیع و معارفه مدیران شهرداری، در نشست شورای‌ عالی مدیران، جابه‌جایی‌های سازمانی را امری طبیعی دانست و گفت: تودیع برخی مدیران، به معنای ناکارآمدی آنها نیست.

شهردار کرمان، افزود: خوشبختانه با تیمی کار کردم که همواره مورد عنایت شهروندان کرمانی قرار داشته است.

وی، با بیان این که انتصابات، چک سفید امضا نیست، اظهار داشت: ملاک، میزان عملکرد مدیران شهرداری است.

تویسرکانی، بر رعایت ضوابط، شفافیت و توانایی حل مسأله در نگاه مدیران، تأکید کرد و اظهار داشت: بنده مدیر پشت‌میزنشین نمی‌پسندم؛ مدیر باید در میدان باشد و موضوعات را رصد و پیگیری کند.

وی، با بیان اینکه از کارگر تا مدیران شهرداری باید سلسله‌مراتب سازمانی را جدی بگیرند، افزود: نظم و انضباط اداری مدیران باعث می شود کارکنان نیز ضوابط را رعایت کنند.

شهردار کرمان، از کارگران و کارشناسان شهرداری، به‌عنوان بازوان دستگاه خدماتی شهرداری نام برد و گفت: توجه به نیروی زیردست و شنیدن حرف‌های ایشان، باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی، با ابراز مخالفت با جذب نیرو از بیرون از بدنه شهرداری، اظهار داشت: در همین مجموعه شهرداری، افرادی هستند که سال‌ها زحمت کشیده‌اند و انتظار دارند پیشرفت کنند.

تویسرکانی، اظهارامیدواری کرد: تمام کارکنان شهرداری کرمان، با همدلی، همراهی و سرعت هرچه بیشتر، کارها را پیش ببرند تا اینکه اتفاقات خوبی در کرمان، رقم بخورد.

گفتنی است؛ در این آیین، با حکم شهردار کرمان، «علی سعیدی»، به‌عنوان «سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمان»، «روح‌الله مطهری»، به‌عنوان «سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان»، «محمدحسین مومنی»، به‌عنوان «سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان»، و «فرزاد خضری»، به‌عنوان «مدیرعامل بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان»، منصوب شدند و از زحمات مدیران سابق، «ریحانه‌السادات تهامی»، «ابراهیم بابایی» و «مصطفی عسکری»، تقدیر شد.

16.2354