چهارشنبه 2 آبان 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9612053
  • 1 آبان 1403
  • 18:53
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
فرهنگ‌سازی در حوزه پسماند نیازمند تبلیغات وسیع است

در آیین تودیع و معارفهٔ مدیران سابق و جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، تأکید شد:

فرهنگ‌سازی در حوزه پسماند نیازمند تبلیغات وسیع است

در آیین تودیع و معارفهٔ مدیران سابق و جدید سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، تأکید شد: فرهنگ‌سازی در حوزه پسماند نیازمند تبلیغات وسیع است.

به گزارش کرنا، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، با بیان اینکه کارهای مربوط به حوزه مدیریت پسماند، در پاکیزگی فضای شهری، بسیار تأثیرگذار است، گفت: تمام همکاران این حوزه تلاش می‌کنند شهری تمیز و پاکیزه داشته باشیم.

محمود ایرانمنش، با قدردانی از مصطفی عسکری، مدیرعامل سابق سازمان مدیریت پسماند، افزود: ایشان علاوه بر حوزه مدیریت پسماند، عهده‌دار کارهای جهادی دیگری برای مجموعه شهرداری کرمان بودند و در امور اداری این مجموعه نیز، خدمات زیادی انجام دادند.

وی، با خوش‌آمدگویی به محمدحسین مومنی، سرپرست سازمان مدیریت پسماند، اظهار داشت: ایشان ظرفیت بالایی برای مدیریت دارند، و قبل از اینکه به مجموعه شهرداری کرمان بیایند، سرپرست شهرداری «هجدک» بوده‌اند و از دیگر از سوابق ایشان، می‌توان به شهردار منطقه چهار و منطقه یک شهرداری کرمان، مدیرعاملی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، معاون سازمان مدیریت پارک‌ها و عضویت در مجمع کلان‌شهرها، اشاره کرد.

ایرانمنش، با بیان اینکه جابه‌جایی مدیران، در هر سازمانی یک امر عادی و طبیعی است، افزود: امیدوارم از تجربیات آقای عسکری در مجموعه بزرگ شهرداری کرمان، در آینده، یا در هر سنگر دیگری که لازم است، استفاده شود.

در ادامه، مصطفی عسکری، گفت: در مدت مسئولیت اینجانب بر سازمان مدیریت پسماند، سعی شد با استفاده از دانش و تجربه، عملکرد روبه‌رشدی داشته باشیم و همچنین در مورد افزایش سرانه دستمزد به کارکنان، تلاش‌های زیادی انجام شد؛ به‌گونه‌ای که این سازمان، در حال حاضر بیشترین سرانه را دارد.

وی، افزود: در مدت یادشده، تلاش شد مشکلات تفکیک از مبدأ، و نبود ترانشه مناسب برای دفع پسماند، برطرف و کارخانه بازیافت، احیا شود.

مصطفی عسکری، با تأکید بر اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه پسماند، نیازمند تبلیغات وسیع همه‌جانبه است، خاطرنشان کرد: از مجموعه شهرداری، خواهشمندم سازمان مدیریت پسماند را برای فرهنگ‌سازی و تبلیغات، یاری کند.

15.6269