چهارشنبه 2 آبان 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9612052
  • 1 آبان 1403
  • 13:46
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
لزوم استفاده از تجربه و تخصص در راستای افزایش ایمنی جامعه

در آیین تودیع و معارفهٔ مدیران سابق و جدید سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان، تأکید شد:

لزوم استفاده از تجربه و تخصص در راستای افزایش ایمنی جامعه

در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، بر استفاده از تجربه، دانش و تخصص، با هدف افزایش سطح ایمنی جامعه، تأکید شد.

به گزارش کرنا، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، در آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان که صبح امروز، اول آبان‌ماه در محل دفتر مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدامت ایمنی شهرداری کرمان، برگزار شد، با اشاره به ماهیت ایثارگری شغل آتش‌نشانان، گفت: در جامعه کمتر افرادی وجود دارند که در خط مقدم نجات جان شهروندان، جان‌فشانی کنند.

محمود ایرانمنش، از خدمات ارزنده ابراهیم بابایی، مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در خرید و به‌روزرسانی تجهیزات و سیستم‌های مدیریت عملیات، قدردانی کرد و افزود: برای روح‌الله مطهری، سرپرست جدید این سازمان و تمامی مدیران و مسئولان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، درجهت افزایش سطح ایمنی جامعه، آرزوی موفقیت دارم.

مدیرعامل سابق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، روند پیشرفت این سازمان را قابل قبول دانست و افزود: در کنار همکاران، تلاش شد که آموزش‌ها و عملیات‌ها، براساس استانداردهای موجود، انجام شود.

ابراهیم بابایی، افزود: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از سازمان‌های تخصصی و بر پایه علم و تجربه در سطح کشور است که جهت مقابله و پیشگیری از حوادث، از شیوه‌های علمی و تخصصی استفاده می‌کند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان نیز بیان کرد: کمک به مردم در حوادث و نجات آنها، سعادتی است که نصیب انسان‌هایی می‌شود که دارای ازخود‌گذشتگی و نگرش ایثارگرانه هستند.

روح‌الله مطهری، خاطرنشان کرد: در راستای خدمت‌رسانی در حوادث و همچنین پیشگیری از حوادث، استفاده از تجربیات بر پایه علم و تخصص در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، پس از این نشست، مدیران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با حضور در «گلزار شهدا» و مزار شهید مقاومت، «حاج قاسم سلیمانی»، با تمسک به شهدا، کار خود را در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، آغاز کردند.

0