دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611511
  • 18 اردیبهشت 1403
  • 17:41
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
برخی پروژه‌های عمرانی منطقه سه تشریح شد

توسط معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار منطقه سه:

برخی پروژه‌های عمرانی منطقه سه تشریح شد

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار منطقه سه کرمان، از آغاز  فرش موزاییک خیابان «وحشی بافقی» به متراژ ۳۰۰ مترمربع خبر داد.

به گزارش کرنا، رسول شجاعی، با بیان اینکه از ابتدای سال جدید اقدامات مختلفی در منطقه سه به‌صورت همزمان آغاز شده، به اجرای فرش موزاییک پیاده‌روهای خیابان «رسالت» نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع، حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار منطقه سه، در ادامه، از پیشرفت ۶۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان «سپه» و تکمیل پیاده‌روسازی خیابان «شهید قرنی» خبر داد و گفت: فاز اول ساختِ بوستان «پانصد دستگاه» نیز به پایان رسیده و اجرای فاز دوم، بیش از ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

شجاعی، از پایان فاز اول پروژه پیاده‌راه بلوار «آیت‌الله صدوقی»(جاده تهران) خبر داد و افزود: اجرای عملیات جدول سنگی و شن‌ریزی فاز دوم به‌صورت همزمان در حال انجام است.

وی به تکمیل پروژه راستگرد بلوار «شهید صدوقی» به بلوار «ذغال‌سنگ» ازجمله حصارکشی، اصلاح هندسی و جدول‌گذاری اشاره کرد و افزود: زیرسازی بلوار «آموزگار» نیز پایان یافته و ۵۰ درصد زیرسازی «سدید ماهان» هم انجام شده است.

معاون حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار منطقه سه یادآورشد: فرش موزاییک خیابان «وحشی بافقی» به متراژ ۳۰۰ مترمربع آغاز شده و هم‌اکنون، ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شجاعی، با اشاره به اینکه همۀ این اقدامات با هدف رفاه حال شهروندان و زیباسازی منظر شهری در حال انجام است، خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه‌های یاد‌شده، پروژه‌های عمرانی دیگر، طبق اولویت‌بندی، در این منطقه آغاز می‌شود.

0