دوشنبه 1 تیر 1405
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9613415
  • 1 تیر 1405
  • 11:43
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
رایزنی شهردار کرمان با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران

با هدف سرعت‌بخشی به پروژه‌های بازآفرینی شهری صورت گرفت؛

رایزنی شهردار کرمان با معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران

شهردار کرمان، یکشنبه ۳۱ خردادماه در سفر به تهران، در چارچوب پیگیری طرح‌های توسعه شهری، در نشستی با عبدالرضا گلپایگانی، معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، به رایزنی پرداخت.

به گزارش کرنا، در این دیدار که برخی معاونین وزارتخانه، علی‌اصغر ذاکری هرندی، معاون عمرانی استاندار کرمان، محمدرضا یحیی‌زاده معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان، و محمدرضا محمدرضاخانی، مشاور شهردار در مشارکت‌های اقتصادی نیز حضور داشتند، محورهای اصلی همکاری میان شهرداری کرمان و شرکت بازآفرینی شهری کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست، توافق شد تا شرکت بازآفرینی شهری ایران، در زمینه تأمین قیر مورد نیاز شهرداری کرمان برای اجرای پروژه‌های مرمت و بازآفرینی شهری در کرمان، مساعدت لازم را با شهرداری کرمان به‌عمل آوَرَد. همچنین، در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری، تأمین منابع مالی لازم برای اجرای محور «فتحعلی‌شاهی» از دیگر مصوبات این نشست بود.

شایان ذکر است در پایان این جلسه، عبدالرضا گلپایگانی معاون وزیر راه، با قدردانی از گزارش ارائه شده توسط شهردار کرمان، از تلاش‌های مجموعه شهرداری در راستای اقدامات عملیاتی برای مرمت و بازآفرینی بافت‌های شهری کرمان تجلیل کرد.

0