شنبه 6 مرداد 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611526
  • 22 اردیبهشت 1403
  • 16:49
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت اصلاح فرایند پیشگیری در ارتقای ایمنی صنایع

در ديدار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمان با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تأکید شد:

ضرورت اصلاح فرایند پیشگیری در ارتقای ایمنی صنایع

در ديدار مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، بر اهمیت اصلاح فرایند پیشگیری در ارتقای ایمنی صنایع، تأکید شد.

به ‌گزارش کرنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در این نشست، با اشاره به ایمنی مراکز صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: پیشرفت و ارتقای سطح ایمنی، نیاز جامعۀ امروز به‌خصوص مراکز صنعتی است و استفاده از ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی در بهبود سطح ایمنی، راه‌گشا خواهد بود.

ابراهیم بابایی، افزود: در راستای تحقق این مهم و پویایی مراکز صنعتی که منفعت آن برای مردم و جامعه است، همۀ توان خود را به‌کار خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، آمادگی لازم در زمینۀ برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان شهرک‌های صنعتی در استان کرمان را برای حفظ جان کارکنان این مجموعه‌ها و پیشگیری از حوادث، دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی نیز بیان کرد: اصلاح فرایندها در حوزۀ پیشگیری از حوادث در شهرک‌های صنعتی با توجه به ماهیت این مراکز، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و برای ارتقای ایمنی در شهرک‌های صنعتی استان، به استفاده از تجارب مدیران سازمان آتش‌نشانی نیازمندیم.

حسین میجانی، خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان به‌عنوان الگو در زمینه‌ ارتقای ایمنی مورد نظر ماست و آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های لازم را با سازمان آتش‌نشانی داریم.

0