دوشنبه 26 شهریور 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611895
  • 11 شهریور 1403
  • 12:49
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
با هدف توسعه خدمات درمانی در شهر با انجمن‌های خیریه مشارکت می‌کنیم

شهردار کرمان در حاشیه بازدید از از مرکز «رادیوتراپی انکولوژی» انجمن خیریه «یاس» کرمان:

با هدف توسعه خدمات درمانی در شهر با انجمن‌های خیریه مشارکت می‌کنیم

صبح امروز، شهردار کرمان، به‌همراه سیدمرتضی حسینی، معاون فرهنگی شهردار، و علی سعیدی، مدیرعامل «بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری کرمان»، از مرکز «رادیوتراپی انکولوژی» انجمن خیریه «یاس» کرمان، و تعدادی دیگر از مراکز ساخت این انجمن خیریه، بازدید کرد.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، در این بازدید، با تقدیر از فعالیت‌های متعدد انجمن خیریه «یاس» کرمان، که در حمایت از بیماران سرطانی در محدودۀ جنوب‌شرق کشور، با مرکزیت استان کرمان، گام‌های بلندی برداشته است، گفت: شهرداری کرمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، در قالب «بنیاد خیریه بناهای ماندگار شهرداری» با ارائه پروانه ساختمانی در ساخت مرکز «رادیوتراپی انکولوژی» انجمن خیریه «یاس» کرمان، مشارکت کرده است.

وی، متراژ ساختمان این مرکز درمانی را که در نوع خود، تنها مرکز رادیوتراپی و پرتودرمانی در بین استان‌های بوشهر، خراسان جنوبی، هرمزگان و سیستان و بلوچستان به‌شمار می‌رود، نزدیک به ۳۶۰۰ مترمربع دانست و افزود: شهرداری کرمان، با هدف توسعه خدمات درمانی در شهر کرمان، در محدودۀ توانایی و وظایف خود، با خیران و انجمن‌های خیریه مشارکت می‌کند.

شهردار کرمان، در ادامه، از تعدادی دیگر از مراکز ساخته‌شده توسط این مرکز خیریه، شامل مرکز انکولوژی بیمارستان «افضلی‌پور»، مرکز فوق‌تخصصی «کم‌خونی» و مهمانسرای «حاج‌اصغر بهرامی» واقع در بلوار «۲۲ بهمن»، و مرکز درحال ساخت شیمی‌درمانی انجمن خیریه «یاس» کرمان، بازدید کرد.

گفتنی است؛ در این بازدید، رضا بهرامی، مدیرعامل انجمن خیریه «یاس» کرمان، غلامرضا دارش، مدیرعامل و محمدرضا کارنما، رییس مرکز «رادیوتراپی انکولوژی» و مینا مجدزاده، مدیر بخش خیرین داوطلب برای مشارکت درپروژه‌های انجمن خیریه «یاس» کرمان، شهردار کرمان و همکاران او را، همراهی کردند.

15.619