شنبه 6 مرداد 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611528
  • 23 اردیبهشت 1403
  • 14:57
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
فاز دوم بوستان «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» افتتاح شد

در آیین نخستین یک‌شنبه افتتاح پروژه‌های شهری کرمان «یک‌شنبه شهر»؛

فاز دوم بوستان «سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی» افتتاح شد

در نخستین یک‌شنبه افتتاح پروژه‌های شهری کرمان «یک‌شنبه شهر»، فاز دوم بوستان «سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی» افتتاح شد.

به گزارش کرنا، شهردار کرمان، در این آیین که امروز ۲۳ اردیبهشت‌ماه، به یاد «شهید محمدحسین یوسف‌الهی»، و با حضور بردار شهید یوسف‌الهی، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان و مدیران شهری برگزار شد، با اشاره به افتتاح پروژه‌های شهری در یک‌شنبه‌ها گفت: البته قرار نیست لزوماً هر یک‌شنبه یک پروژه افتتاح شود؛ چراکه کیفیت پروژه‌های شهری را فدای سرعت اجرای پروژه نمی‌کنیم.

محسن تویسرکانی، با بیان اینکه از بدو حضور من در شهرداری کرمان، چند اتفاق خوب به همت همکاران رقم خورد که یکی از آنها اجرای طرح «پیشران» بود، گفت: در پایان سال گذشته و برای استقبال از نوروز، همکارانم تلاش زیادی کردند و خوب درخشیدند که از آنها تشکر می‌کنم.

وی، اتفاق خوب دیگر را آغاز «جهاد آسفالت» دانست و گفت: همکاران سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و پیمانکاران بخش خصوصی، در چند جبهه در حال آسفالت معابر هستند؛ ضمن اینکه روز گذشته، پیمانکار جدیدی در مناقصه برنده شده و جهاد نصر هم، جهادگونه به کمک شهرداری خواهد آمد تا تحول و تغییری در وضعیت آسفالت شهر رخ دهد.

شهردار کرمان همچنین، از کلنگ‌زنی پل «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی»(سه‌راه شرف‌آباد) در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: همۀ این اتفاقات، ناشی از اهتمام و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر کرمان است که جای تشکر دارد.

تویسرکانی از تمام کارگران پرتلاشی که در شرایط نامطلوب، پای کار هستند نیز تشکر کرد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع پایدار شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این آیین، ضمن تقدیر از شهردار کرمان و سایر همکارانش، بوستان «شهید سلیمانی» را فضایی زیبا و منحصربه‌فرد دانست و گفت: امیدوارم مردم از فضای این بوستان منحصربه‌فرد استفاده کنند.

حسین چناریان افزود: همکاران شهرداری از سال گذشته، برای تخصیص بودجه تلاش می‌کردند و شاید از جهت کلی این بوستان در اولویت نبود، اما الان، ارزش ساختِ این بوستان در تکمیل مجموعۀ «پردیسان قائم(عج)» مشخص می‌شود و با تکمیل پروژه‌های پیرامون آن، «پردیسان قائم(عج)» احیا و فضاهایی برای استفاده مردم فراهم می‌شود.

شهردار منطقه یک شهر کرمان نیز در این آیین گفت: بوستان «شهید سلیمانی» در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار ساخته شد که چهار هکتار در فاز اول و هشت هکتار در فاز دوم آماده و به بهره‌برداری رسید.

حسین سعید، برآورد اولیه ساخت این بوستان را ۲۸ میلیارد تومان دانست و گفت: با تلاش همکارانم، ساخت این بوستان با هزینهکرد ۱۰میلیارد تومان به پایان رسید.

0