شنبه 6 مرداد 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611533
  • 23 اردیبهشت 1403
  • 22:21
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
یکی از رسالت‌های سیستم مدیریتی شهرداری، اقدامات رفاهی برای همکاران است

شهردار کرمان:

یکی از رسالت‌های سیستم مدیریتی شهرداری، اقدامات رفاهی برای همکاران است

امشب، ۲۳ اردیبهشت‌ماه، دوازدهمین جشن تقدیر از کارگران حوزه‌های مختلف شهرداری کرمان، با حضور محسن تویسرکانی، شهردار کرمان، محمدامین شمسی، عضو شورای اسلامی شهر، مدیران شهری و کارکنان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و خانوادۀ ایشان برگزار شد.

به گزارش کرنا، شهردار کرمان، در این آیین، ضمن خداقوت به همکارانی که در حوزۀ سیما، منظر و فضای سبز شهری مشغول فعالیت هستند، گفت: طراوت و شادابی شهر کرمان، مرهون زحمات شما عزیزان است.

محسن تویسرکانی، ضمن تشکر از خانواده‌های کارگران فعال در حوزۀ سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، بیان کرد: اگر همکاری خانواده‌ها نباشد، همکاران نمی‌توانند با خاطر آسوده بر سر کار حاضر شوند.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین آیین جشن برای کارگران حوزه‌های مختلف شهرداری کرمان گفت: تأکید داریم این نوع مراسم باید تکرار شود؛ چراکه کمترین کار برای تقدیر از همکارانی است که بازوان اجرایی شهرداری محسوب می‌شوند.

شهردار کرمان افزود: خوشبختانه تمام همکاران با تعهد و انگیزه و از روی اخلاص انجام وظیفه می‌کنند؛ بنابراین، یکی از رسالت‌های سیستم مدیریتی شهرداری، اقدامات رفاهی است که در این رابطه، حرکت‌های خوبی با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر شروع شده و ادامه خواهد داشت.

تویسرکانی افزود: سعی می‌کنیم در طول سال از این نوع جلسات داشته باشیم و بر خود لازم می‌دانیم که همواره قدردان زحمات شما باشیم.

0