دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611416
  • 18 فروردین 1403
  • 23:03
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
با تعامل و هم‌اندیشی بین دستگاه‌های مختلف شهری آباد خواهیم داشت

سرپرست شهرداری کرمان:

با تعامل و هم‌اندیشی بین دستگاه‌های مختلف شهری آباد خواهیم داشت

سرپرست شهرداری کرمان گفت: از دستگاه‌هایی که با شهرداری، همکاری و تعامل حداکثری دارند، قدردانی خواهیم کرد.

با گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، امشب 18 فروردین‌ماه در مراسم قدردانی از خدمات حافظان امنیت و زحمات نیروی انتظامی استان که با حضور رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، مدیران شهرداری و فرمانده انتظامی استان کرمان و جمعی از فرماندهان انتظامی، در سالن «دانشور» شهرداری برگزار شد، ضمن تشکر از شورای معاونان شهرداری به‌منظور همکاری تمام‌وقت، از نیروی انتظامی به‌منظور برقراری امنیت در مراسم‌ اخیر تشکر کرد.

وی، درکنارهم‌بودن این دو دستگاه در مناسبت‌های مختلف و البته بحرانی را حیاتی ذکر و خاطرنشان کرد: با تعامل، هم‌پوشانی و هم‌اندیشی بین دستگاه‌های مختلف و برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی، شهری آباد خواهیم داشت.

تویسرکانی، با بیان اینکه جزیره‌ای عمل‌کردن و نگاه تک‌بعدی به موضوعات، مشکلی را حل نمی‌کند، یادآور شد:  اعتقاد دارم با برگزاری جلسات متعدد و مستمر، بسیاری از طرح‌ها اجرایی می‌شود.

سرپرست شهرداری کرمان، با تأکید بر اینکه قدردانی از دستگاه‌های همکار را در دستور کار داریم، گفت: به‌خاطر وضعیت موجود در شهر، کار ما نسبت به گذشته حساس‌تر و مهم‌تر است که امیدواریم با تعامل حداکثری شورای اسلامی شهر، دستگاه‌های اجرایی و ایجاد تحول فکری، شرایط ویژه‌ای را ایجاد کنیم تا شهروندان کرمانی از فضای شهری راضی  باشند‌.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این آیین، ضمن تأکید بر زنده‌نگه‌داشتن یاد شهدای نیروی انتظامی و مقاومت در حوادث اخیر، خدمت به مردم را توفیقی الهی دانست و گفت: شهرداری و نیروی انتظامی، بیشترین ارتباط را با بستر جامعه دارند و خدمت‌رسانی هر دو در لایه‌های مختلف اجتماع، تأثیرگذار است.

ناصر فرشید، بر تعامل حداکثری بین دو دستگاه، برگزاری جلسات مؤثر و کاربردی  به‌منظور هم‌افزایی بیشتر تأکید و خاطرنشان کرد: در بخش‌های ترافیکی، اجتماعی و امنیتی، نقاط مشترکی برای همکاری داریم.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمن، راهپیمایی روز قدس را نسبت به سال‌های گذشته پرشورتر دانست و گفت: ما مسئولان باید قدردان مردم باشیم.

فرشید، در ادامه، رشد متناسب معابر شهر به نسبت ترافیک را از موضوعات مهم شهری در راستای انضباط شهری دانست و به اقدامات خوب شهرداری کرمان برای ساماندهی اجتماعی میدان «ارگ» اشاره کرد و گفت: میدان «ارگ» با اقدامات لازم در راستای ساماندهی عمرانی و اجتماعی شهرداری به وضعیت مطلوب رسیده و امیدواریم مشکلات موجود و موانع پیرامون آن نیز برطرف شود.

رییس کمیسیون بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر کرمان هم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت در سوریه و حوزه امنیت و تشکر به‌منظور برگزاری جلسه مشترک شهرداری با نیروی انتظامی استان، شهرستان کرمان و پلیس راهور، زحمات این دو مجموعه را ستود و گفت: این دو مجموعه از جهت شبانه‌روزی‌بودن، انجام فعالیت مستمر و رودروبودن با مردم، همچنین برآورده‌کردن نیاز قشرهای مختلف جامعه، به یکدیگر نزدیک هستند.

حسین چناریان، موفقیت در انجام و ارائه خدمات مشترک را موجب پیشبرد امور شهر و برگزاری جلسات تعاملی بین دو دستگاه را عامل رضایت‌مندی مردم دانست و افزود: شهرداری و نیروی انتظامي در حوزه‌هایی چون ترافیک، انضباط شهری، اقدامات  فرهنگی و اجتماعی و امنیت، به همکاری مستمر نیاز دارند.

وی با بیان اینکه نیاز است از هر دستگاهی که خدمتی درجهت آبادانی شهر و بهبود امور شهر انجام می‌دهد، قدر‌دانی شود، ادامه داد: شهر کرمان باید در خور شأن نام پایتخت مقاومت و مورد رضایت مردم باشد.

چناریان بیان کرد: با کوچکترین کارها و خدمات می‌توانیم مردم را راضی کنیم و هیچ امری مقدس‌تر از این نیست که مردم، خوشحال و به آیندۀ شهر امیدوار باشند.

در ادامه، ازسوی رییس، اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری کرمان، از نیروهای انتظامی استان و شهرستان کرمان قدردانی شد.

15.6295