یک شنبه 18 شهریور 1403
  • ورزش
  • شماره خبر: 9611720
  • 17 تیر 1403
  • 09:56
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مسایل حقوقی برخی پروژه‌های شهر کرمان بررسی شد

در بازدید شهردار کرمان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان؛

مسایل حقوقی برخی پروژه‌های شهر کرمان بررسی شد

در بازدید شهردار کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان، شهرداران مناطق و جانشین مدیریت حقوقی شهرداری کرمان، از برخی پروژه‌های شهری، مسایل حقوقی این پروژه‌ها بررسی شد.

به گزارش کرنا، صبح امروز هفدهم تیرماه، شهردار کرمان، به‌همراه مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، محمدرضا کمساری، نایب‌رییس شورای اسلامی شهر کرمان، جانشین مدیریت حقوقی شهرداری، شهردار منطقه دو، شهردار منطقه پنج و شهردار منطقه سه کرمان، از برخی پروژه‌های شهری بازدید کرده و مسایل حقوقی مرتبط با این پروژه‌ها را بررسی کردند.

این بازدید دوساعته، از ساعت پنج صبح و با بازدید و بررسی وضعیت نمای سوخته ساختمان «صالح‌المهدی»، در خیابان «شریعتی» آغاز شد.

در رابطه با نمای سوخته ساختمان «صالح‌المهدی»، مقرر شد پس از مکاتبه ازسوی شهرداری، دستور قضایی برای اصلاح نمای این ساختمان صادر شود. 

سپس، شهردار کرمان، در بازدید از پروژه پیاده‌راه‌سازی میدان «توحید»(ارگ)، گفت: قرار است میدان «توحید»، مرکز برگزاری رویدادهای شهروندمحور باشد، به‌گونه‌ای که خانواده‌ها بتوانند زیست شبانه امن و بانشاطی را در این فضا تجربه کنند.

محسن تویسرکانی، افزود: علاوه بر کف‌سازی، نورپردازی و جداره‌سازی میدان «توحید» انجام می‌شود و بهسازی نمای واحدهای تجاری اطراف میدان هم در دستور کار است. 

در ادامه، از ضلع شرق پروژه تقاطع غیرهمسطح «شهدای خلبان» بازدید شد. 

علی رحیمی‌، شهردار منطقه دو کرمان، توضیحاتی درخصوص پروژه «شهدای خلبان» ارائه کرد.

سپس، شهردار کرمان در حاشیه بازدید از طرح بهسازی بوستان «شهید مطهری»، با اشاره با اینکه شهرداری کرمان در سال‌جاری، به‌جای ساخت بوستان‌های جدید، طرح بهسازی و به‌روزرسانی بوستان‌های موجود را در دستور کار قرار داده است، گفت: ۲۵ بوستان اصلی را برای بازسازی، شناسایی کردیم که بوستان «شهید مطهری» یکی از آن‌هاست و مشکلات متعددی دارد.

تویسرکانی، افزود: بهسازی بوستان «شهید مطهری» براساس طرح تفصیلی انجام می‌شود.

15.6158