جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606977
  • 23 مرداد 1397
  • 09:12
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات مردم در روز عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان خبر داد:

آمادگی کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات مردم در روز عید قربان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان گفت: 230 پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان کرمان برپا می‌شود.

حمید کریمیان‌زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان در گفت وگو با خبرنگار کرمان‌شهرآن‌لاین، از آمادگی این نهاد برای جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد و گفت: به همین منظور ۲۳۰ پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی کمیته امداد در روز عید سعید قربان در استان کرمان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که به‌منظور احیای سنت اصیل اسلامی انفاق هم چون سال‌های گذشته باهمت مردم نیکوکار و سخاوتمند استان کرمان نذورات قربانی آن‌ها اعم از گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد جمع‌آوری و با نیت بانی خیر بین نیازمندان واقعی که قادر به تأمین معیشت خود نیستند توزیع می‌شود.

وی بابیان اینکه مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان کرمان تحویل دهند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: شماره‌حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و هم‌چنین شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۸۰ بانک تجارت به نام کمیته امداد نیز به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار استان در روز عید سعید قربان در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: هم‌چنین مردم خیر استان می‌توانند از طریق سامانه تلفن نیکوکاری و با شماره‌گیری #034*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در روز عید سعید قربان به دست نیازمندان واقعی برسانند.

کریمیان‌زاده بیان کرد: این نهاد امسال نیز هم چون سال‌های گذشته با همکاری مراکز نیکوکاری، هیئت‌امنای مساجد و معتمدین محلات، نذورات هم استانی‌های نیکوکار را در روز عید سعید قربان جمع‌آوری و در همان روز بین نیازمندان توزیع می‌کند.

شایسته ذکر است؛ مردم خیر و نیکوکار استان کرمان سال گذشته یک میلیارد و 29 میلیون تومان در روز عید سعید قربان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان این استان در قالب طرح قربانی کمک کردند.

زهرا نجفی

0