شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • اقتصاد
  • شماره خبر: 9608525
  • 28 بهمن 1398
  • 18:20
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
آمار جذب سرمایه‌گذاری استان در زمان تحریم‌ها مناسب بوده است

در جلسۀ پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان کرمان مطرح شد:

آمار جذب سرمایه‌گذاری استان در زمان تحریم‌ها مناسب بوده است

دبیر پنجرۀ واحد سرمایه‌گذاری استان کرمان اعلام کرد: بر اساس مصوبۀ این شورا، مناطقی به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود که مسیر دشوار بروکراسی اداری را نداشته باشند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، حمید شهسواری در حاشیۀ نشست پنجرۀ واحد سرمایه‌گذاری افزود: افراد می‌توانند از صفر تا صد سرمایه‌گذاری خود را به‌راحتی انجام دهند و این امر روند سرمایه‌گذاری استان کرمان را تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد: در این نشست مقرر شد دستگاه‌های اجرایی با محوریت مرکز خدمات و سازمان صنعت، معدن و تجارت، روند واگذاری مجوزهای بی‌نام را پیگیری کنند و به هزینه‌ها با هماهنگی امور مالی دستگاه‌های مربوطه رسیدگی شود.

دبیر پنجرۀ واحد سرمایه‌گذاری استان کرمان یادآور شد: در بیست‌وپنجمین جلسۀ پنجره واحد سرمایه‌گذاری، پیگیری مصوبات و پاسخ به استعلاماتی که در نشست پیش مطرح شده بود، انجام شد و دستگاه‌های اجرایی به این استعلامات پاسخ دادند.

معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصاد و امور دارایی استان کرمان افزود: در این جلسه مصوب شد با حضور سرمایه‌گذاران و استاندار کرمان در نشست آینده موارد و مشکلات سرمایه‌گذاری که قابل حل نبودند، مطرح شود و مدیران پیشنهادات و راه حل‌های خود را در زمینۀ تسهیل سرمایه‌گذاری و در راستای توسعۀ کرمان ارائه کنند.

شهسواری ادامه داد: آمار جذب سرمایه‌گذاری استان کرمان در زمان تحریم‌ها مناسب ارزیابی شد زیرا توسعۀ سرمایه‌گذاری داخلی را به‌عنوان پیش‌زمینۀ جذب سرمایه‌گذاری خارجی در دستور کار قرار دادیم و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این حوزه هستیم.

وی افزود: استان کرمان زمینه‌ای فراهم کرده که سرمایه‌گذاران بتوانند به سرعت مسایل استانی خود را حل و فصل کرده و مسیر سرمایه‌گذاری را هموار کنند.

0