جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9610429
  • 13 اردیبهشت 1402
  • 18:31
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه شهرداری در جایگاه بالاتر

شهردار کرمان در مراسم معارفه «سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمان» تأکید کرد:

استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه شهرداری در جایگاه بالاتر

شهردار کرمان در مراسم معارفه «سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمان»، بر استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه شهرداری در جایگاه بالاتر تأکید کرد.

به گزارش کرنا، سعید شعرباف، در این مراسم، ضمن تبریک روز بزرگداشت مقام معلم و زنده‌کردن یاد و خاطره شهید مطهری، به سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) درخصوص نقش بزرگ معلم در جامعه اشاره کرد و گفت: ایشان، تأکید داشتند کسی که نکته مهمی را به ما یاد دهد، حتی اگر آموزگار نباشد، ما را مدیون خود کرده است.

وی، با بیان اینکه در اوایل کار مدیریت جدید شهری در شهرداری کرمان، انتقادات زیادی متوجه شهرداری به‌خصوص در بخش شهرسازی بود، اظهار داشت: موارد چالشی در این حوزه، نسبت به دیگر حوزه‌های شهرداری زیاد است و برخورد با آن‌ها به صبر و شکیبایی نیاز دارد.

شهردار کرمان، با اشاره به ویژگی مثبت «محسن پوراسماعیلی»، معاون پیشین شهرسازی و معماری شهردار کرمان ادامه داد: با توجه به اینکه ایشان از گزینه‌های دسته‌اول مدیریت شهری بودند، به درخواست من پاسخ مثبت دادند و علی‌رغم وجود موقعیت‌های دیگر در بیرون از سیستم، در شهرداری ماندند.

شعرباف، ضمن تشکر از تلاش پوراسماعیلی در پیگیری پرونده‌ها و حفظ روحیه همکاری برای رفع مشکلات پیش‌رو، افزود: ایشان با رفع موانع، کار را در سیستم ادامه دادند و صبر و حوصله ایشان در شهرسازی، قابل قدردانی است.

وی همچنین از «علیرضا وحدتی»، سرپرست جدید معاونت شهرسازی و معماری، به‌عنوان فردی پیگیر و با نگاهی دقیق در پرونده‌های شهرسازی نام برد و افزود: توانمندی و انعطاف‌پذیری ایشان در عین حفظ قوانین شهرسازی، قابل تأیید است و با همین منش در مدت مسئولیت در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری منطقه دو شهر کرمان، در کنار سایر کارشناسان، به شهرسازی منطقه دو کمک زیادی کرده و اتفاقات خوبی در این منطقه رقم زده است.

شهردار کرمان، با تأکید بر ظرفیت بالای نیروهای بدنه شهرداری برای حضور در جایگاه‌های بالاتر، ادامه داد: به‌دنبال آن هستیم معاونت‌های شهرداری‌های مناطق در این سیستم به پیشرفت امید داشته باشند و بدانند در سیر طبیعی کار خود، ارتقا پیدا خواهند کرد.

شعرباف افزود: درحال حاضر، در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمان، زیرساخت خوبی فراهم شده و کمیته تفکیک، با تمرکز در شهرداری مرکز نیز تشکیل شده است.

وی، به وجود نیروهای متخصص و توانمندی در داخل سیستم شهرسازی اشاره کرد و با تأکید بر استفاده از تمام نیروهای متخصص و باتجربه در جایگاه بالاتر، گفت: امیدواریم این انتصاب‌ها، نه‌تنها برای شهرداری، بلکه برای مردم نتیجه خیر و نیکو دربر داشته باشد.

محسن پوراسماعیلی، معاون پیشین شهرسازی و معماری شهردار کرمان نیز در این مراسم، با بیان اینکه حوزه شهرسازی، فرازونشیب و چالش‌های زیادی دارد، گفت: معاونت شهرسازی، جبهه اول برخورد با مردم است و سعی کردیم شرایطی فراهم کنیم تا کار به خوبی پیش رود.

همچنین علیرضا وحدتی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمان، ضمن تشکر از اعتماد شهردار گفت: زحمات مهندس پوراسماعیلی در معاونت شهرسازی و معماری، قابل تحسین است و رویکرد ایشان در معاونت ادامه دارد.

در ادامه، شهردار منطقه سه شهر کرمان، با اشاره به سوابق خوب مهندس وحدتی در حوزه معاونت شهرسازی و معماری، زحمات مهندس پوراسماعیلی در شهرداری کرمان از سال‌های گذشته تاکنون را مطلوب دانست و رفتار منصفانه وی در برخورد با مردم را تحسین کرد.

سیدمرتضی حسینی، گفت: انعطاف‌پذیری ایشان موجب شده بود تا کار مردم به‌خوبی پیش برود که امیدورایم این رویه همچنان در پیش گرفته شود.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه با اعطای حکمی ازسوی سعید شعرباف، شهردار کرمان، «علیرضا وحدتی»، به‌عنوان سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرمان معرفی، و از محسن پوراسماعیلی، معاون پیشین شهرسازی و معماری شهردار کرمان، قدردانی شد.

14.5394