سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611435
  • 26 فروردین 1403
  • 15:57
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
بازدید هفتگی از پروژه‌های عمرانی مناطق پنج‌گانه با هدف سرعت‌بخشی در اجرا

سرپرست شهرداری کرمان در بازدید از پروژه‌های عمرانی منطقه پنج اعلام کرد:

بازدید هفتگی از پروژه‌های عمرانی مناطق پنج‌گانه با هدف سرعت‌بخشی در اجرا

سرپرست شهرداری کرمان گفت: از پروژه‌های عمرانی مناطق پنج‌گانۀ شهری با هدف سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌ها، به‌صورت هفتگی بازدید می‌شود.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، بیست‌وششم فروردین‌ماه، به‌همراه معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی و معاون خدمات‌شهری شهردار و شهردار منطقه پنج کرمان، از پروژه‌های عمرانی منطقه پنج شهری، بازدید کرد.

سرپرست شهرداری کرمان، به‌همراه معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی و معاون خدمات‌شهری شهردار و شهردار منطقه پنج کرمان، از پروژه‌های پیاده‌روسازی بخشی از خیابان «شریعتی»، ایستگاه اتوبوس میدان «شهدا» و وضعیت اطراف این میدان، وضعیت فعالیت تاکسی‌های ابتدای خیابان «میرزارضا کرمانی» و پروژۀ کف‌سازی پیاده‌رو در این خیابان را مورد بازدید قرار داد و بر سرعت‌بخشی به پروژه‌های شهری تاکید کرد.

شهردار منطقه پنج کرمان نیز در حاشیۀ این بازدید، بیان کرد: کف‌سازی و پیاده‌روسازی خیابان «میرزارضا کرمانی» به متراژ 2000 متر و با هزینۀ دو میلیارد تومان ظرف دو ماه انجام شد.

مرضیه شاحیدری‌پور، افزود: حفاظ فلزی برای اطراف پیاده‌رو خیابان «میرزارضا کرمانی» توسط نیروهای شهرداری در حال ساخت است و اجرا خواهد شد.

وی، همچنین در بازدید از فاز یک پروژۀ ساخت و بهسازی بوستان اطراف «قلعه‌دختر» درخصوص این پروژه خاطرنشان کرد: فاز یک پروژۀ ساخت و بهسازی بوستان اطراف «قلعه‌دختر» به مساحت 20 هزار مترمربع از اوایل اسفندماه سال گذشته با بودجۀ هفت میلیارد تومان آغاز شد.

شهردار منطقه پنج کرمان ادامه داد: با توجه به اختلاف نظرهایی که با میراث فرهنگی داشتیم و اصلاحیه‌ای که برای طرح پروژۀ ساخت و بهسازی بوستان اطراف «قلعه‌دختر» داده شد، طرح تغییراتی کرد و اصلاحاتی در پروژه اعمال شد که موجب تعویق در اجرا شد و این پروژه هم‌اکنون در حال اجراست.

شاحیدری‌پور یادآور شد: اجرای حصار ساختمان اداری شهرداری منطقه پنج هم انجام شده است.

31.2504