جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606983
  • 24 مرداد 1397
  • 17:14
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
تقدیر شهردار کرمان از فرمانده سابق انتظامی شهرستان کرمان

تقدیر شهردار کرمان از فرمانده سابق انتظامی شهرستان کرمان

صبح امروز با حضور جمعی از مدیران استانی، انتظامی و نظامی استان کرمان، از خدمات فرمانده سابق انتظامی کرمان تجلیل و فرمانده جدید انتظامی کرمان معرفی شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، طی آیینی از خدمات سرهنگ پاسدار عبدالعلی روانبخش، فرمانده سابق انتظامی شهرستان کرمان تجلیل و سرهنگ محمدرضا فداء، به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان معرفی شد.

شهردار کرمان نیز در این آیین با اعطای لوح تقدیر، از خدمات ارزشمند سرهنگ پاسدار عبدالعلی روانبخش، فرمانده سابق انتظامی شهرستان کرمان تقدیر کرد.

در تقدیرنامه‌ی سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان آمده است:

«برادرگرامی جناب آقای سرهنگ پاسدار عبدالعلی روانبخش

باسلام و تحیات

خدمت به مردم ولایت‌مدار و شریف میهن اسلامی و کرمان عزیز، لوح افتخار زرین و پشتوانه‌ی معنوی گران‌سنگی است که خدمت‌گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده‌ی معزز شهدا، این ولی نعمتان راستین می‌گردد. بی‌شک تلاش و خدمات صادقانه‌ی جنابعالی در طول سالیان متمادی، هیچ‌گاه از اذهان پاک نخواهد شد.

بدین‌وسیله از زحمات صادقانه‌تان در عرصه‌ی تلاش و خدمت به مردم این دیار تقدیر و تشکر می نمایم. امید آن‌که در سایر مراحل زندگی پربارتان، سلامت، موفق و پیروز باشید؛ روزگاری سرشار از عزت و توفیق روزافزون را در سایه‌ی حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌فرجه) برای جنابعالی آرزومندم.»

سیدمهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

0