جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605118
  • 17 مرداد 1396
  • 12:34
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
خبرنگاران از هیچ تندباد حادثه‌ای نمی‌هراسند

پیام استاندار کرمان به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگاران از هیچ تندباد حادثه‌ای نمی‌هراسند

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، استاندار کرمان در پیامی ضمن گرامی‌داشت یاد شهید صارمی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

قدم زدن در سرزمین سپید واژه‌ها و برگزیدن بهترین‌ها، همان راز سر به مُهر خبرنگارانی است که تلاش می‌کنند افق حقیقت و بصیرت را در برابر دیده‌ی همگان بگسترانند و در این مسیر هیچ دشواری، خستگی و ناراحتی از سرعت گام‌های استوارشان نخواهد کاست.

خبرنگاران که همواره جای خود را در مسیر هدایت و روشنگری برای نسل کنونی و نسل آینده تثبیت کرده‌اند، بی شک نام خود را نیز در طلیعه‌ی آزاد اندیشی، آزادگی، حریت و وارستگی جاودانه ساخته و از هیچ تندباد حادثه‌ای، نمی‌هراسند، بلکه همانا که در هر حادثه‌ای دل به دل مردمانشان سپرده و  ققنوس‌وار  برای آگاهی‌رسانی تلاش می‌کنند.

در استان کرمان به عنوان استان پیشتاز در تحقق اقتصاد مقاومتی، با تحقق دولت شیشه‌ای تلاش شده تا مسیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هموارتر گردیده و زمینه‌ی تعامل بیش‌تر بین دولت ومردم محقق شود و این امر در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید به گونه‌ای صورت گرفته تا رضایت بیش‌تر مردم حاصل شود.

اصحاب رسانه نجیب، با وقار و اندیشمند کرمان در طول یک‌سال گذشته منشا خدمات ارزشمند بسیاری بوده و در راه‌های دور و نزدیک و در مسیرهای دشوار و گاه شبانه‌روزیِ خدمت رسانی به مردم، همراه و هم راستای مسئولان حرکت کرده‌اند که این تلاش بی‌شائبه‌ی همه‌ی آن عزیزان را ارج می‌نهیم.

در این مجال بر همت همه‌ی دست اندرکاران حوزه‌ی اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه احسنت گفته و تداوم توفیقات این قشر تاثیرگذار را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

علیرضا رزم‌حسینی

استاندارکرمان

0