جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609833
  • 25 شهریور 1401
  • 18:11
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
خدمت‌رسانی سه شیفته پاکبانان به زائرین گلزار شهدا در روز اربعین

معاون خدمات‌شهری شهرداری منطقه یک کرمان مطرح کرد:

خدمت‌رسانی سه شیفته پاکبانان به زائرین گلزار شهدا در روز اربعین

معاون خدمات‌شهری شهرداری منطقه یک کرمان، گفت: برای آماده‌سازی و خدمت‌رسانی مناسب به‌زائرین در پیاده‌روی عظیم و گسترده اربعین در کرمان، مجموعه عوامل حوزه خدمات‌شهری منطقه یک شهرداری، برای اجرای منظم برنامه‌ریزی‌ها، اقدامات لازم را انجام داده و طی دو روز گذشته در آماده‌باش کامل بوده‌اند.

به‌ گزارش کِرنا، وحید بهرآسمانی، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی، افزود: در این خصوص، مسیرهای‌منتهی به‌گلزار شهدای کرمان، به‌طور کامل از زباله پاک‌سازی، و نخاله‌های ساختمانی از این معابر جمع آوری شده است.

وی در ادامه، از جانمایی و استقرار دو مخزن بزرگ و مناسب جهت تأمین آب شرب زائرین در روز اربعین خبر داد و اظهار داشت: در معابر منتهی به گلزار شهدا، تمام المان‌ها، تابلوها، جدول‌ها، مبلمان شهری، سبدها و سطل‌های زباله و همچنین پیاده‌رو و رفیوژ میانی پل زیرگذر «شهید جمالی‌زاده» و پیاده‌روی خیابان حدفاصل پل زیرگذر تا میدان اول مسجد صاحب الزمان(عج) شسته شده و صبح روز اربعین نیز تکرار می‌شود.

بهرآسمانی، از بازبینی، رفع نقص و تجهیز سرویس‌های بهداشتی و تخلیه مخازن سپتیک نیز خبر داد و اظهار داشت: سه دستگاه خودروی حمل زباله سیار جهت بارگیری زباله‌های حاصل از توزیع‌ نذورات در مسیر‌پیاده‌روی مستقر، و به‌منظور تأمین روشنایی یک برج نور در محدوده گلزار شهدا، برافراشته شد.

وی افزود: ۴۵ نفر نیروی خدماتی پاکبان در سه شیفت کاری پیوسته در روز اربعین در محدوده‌های مسیر ‌پیاده‌روی به زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند.

15.6145