جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607217
  • 2 آبان 1397
  • 09:54
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
راه‌اندازی شب‌بازار و بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار جدید در کرمان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری خبر داد:

راه‌اندازی شب‌بازار و بازارچه‌های محلی میوه و تره‌بار جدید در کرمان

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان از راه‌اندازی بازارچه‌های جدید میوه و تره‌بار در سطح شهر خبر داد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، مهدی نیکویی با بیان اینکه در حال حاضر سه بازارچه محلی در خیابان‌های ابوذر شمالی، شهید کامیاب و میدان خواجو راه‌اندازی شده است، گفت: بازارچه‌های جدید نیز در نقاط دیگر شهر راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در این خصوص زمین‌هایی در نقاط مختلف شهر از جمله بولوار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (روبروی شهرک خضراء) برای راه‌اندازی بازارچه‌های جدید در نظر گرفته شده است.

نیکویی راه‌اندازی شب‌بازار را از دیگر برنامه‌های در دستور کار این معاونت برشمرد و افزود:  همچنین جمعه بازار تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار در مجموعه شهربازی کرمان راه‌اندازی شده است.

وی گفت: جمعه بازار خودرو نیز جمعه هر هفته، مجاور مجموعه شهربازی کرمان برپا می‌شود که با استقبال خوب مردم همراه بوده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان افزود: در گذشته جمعه بازار خودرو به صورت نامنظم و بدون اخذ مجوزهای لازم در ابتدای خیابان شهیدان محمدی (نرسیده به میدان بیرم‌آباد) برپا می‌شد که شاهد مشکلات ترافیکی و حضور انبوه مردم در سطح خیابان بودیم.

نیکویی ضمن تقدیر از تعامل خوب معاون دادستان در اجرای این طرح، از همکاری خوب نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و صنف نمایشگاه‌داران اتومبیل با شهرداری تشکر کرد.

0