جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9606728
  • 27 خرداد 1397
  • 14:15
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
سال گذشته، کمک‌های مردمی به مصلای کرمان بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بوده است

مسئول ستاد نماز جمعه کرمان:

سال گذشته، کمک‌های مردمی به مصلای کرمان بیش از ۳۰۰ میلیون تومان بوده است

مسئول ستاد نماز جمعه کرمان با اشاره به این‌که سال گذشته تمامی منابع ما فقط کمک‌های مردمی و خیران بوده است، گفت: در سال گذشته کمک‌های مردمی به مصلا ۳۰۷ میلیون تومان بوده است.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، مسئول ستاد نماز جمعه کرمان در سخنرانی پیش از  نماز عید فطر در مصلای بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان در سخنانی عملکرد مالی مصلای کرمان را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور با بیان این‌که مصلای کرمان بیش‌تر با کمک‌های مردمی و کمک‌های خیران آن اداره می‌شود، افزود: اگر بودجه‌ی دولتی به مصلا اختصاص پیدا کند، تنها برای کارهای عمرانی هزینه می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته تمامی منابع ما فقط کمک‌های مردمی و خیران بوده و این کمک‌ها در سال گذشته، 307 میلیون تومان بوده است.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور افزود: از این 307 میلیون تومان، 242 میلیون تومان در روزهای جمعه و مناسبت‌ها از سوی مردم به مصلا اهدا شده، 50 میلیون تومان کمک‌های ویژه و کمک‌های خیران بوده و 15 میلیون تومان از محل اجاره‌ی مصلا در مناسبت‌ها کسب درآمد شده است.

حجت‌الاسلام عرب‌پور با اشاره به این‌که این مبالغ در سه بخش هزینه شده است، گفت: 150 میلیون تومان از این مبلغ صرف هزینه‌های جاری چون آب، برق، گاز و عوامل شده،  147 میلیون تومان از این مبلغ صرف هرینه‌های عمرانی و 15 میلیون تومان صرف امور فرهنگی مصلا شده است.

مسئول ستاد نماز جمعه کرمان با اشاره به این‌که: امسال پس از 20 سال سیستم صوت مصلی کرمان تعویض شده است، افزود: 180 میلیون تومان هزینه‌ی سیستم صوت جدید مصلای کرمان شده است و مبلغ 130 میلیون برای سیستم صوت مصلا هنوز بدهکار هستیم.

وی با بیان این‌که قرار بود توسعه‌ی فاز دوم مصلای کرمان توسط یکی از شرکت‌ها انجام شود که این مساله به تعویق افتاده است، گفت: با توجه به نیاز مصلای کرمان امیدواریم که این مساله به زودی آغاز شود.

0