سه شنبه 27 شهریور 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9611828
  • 20 مرداد 1403
  • 11:07
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی» تا قبل از سال تحصیلی جدید

در حاشیه بازدید استاندار و شهردار کرمان از روند ساخت پل «شهید زنگی‌آبادی» تأکید شد:

ضرورت بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی» تا قبل از سال تحصیلی جدید

در بازدید صبح امروز استاندار و شهردار کرمان، از روند اجرا و پیشرفت پروژه ساخت تقاطع غیرهمسطح «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی»، بر ضرورت بهره‌برداری از این پروژه تا قبل از سال تحصیلی جدید، تأکید شد.

به گزارش کرنا، محسن تویسرکانی، شهردار کرمان، در حاشیه این بازدید که مدیرعامل شرکت جهاد نصر کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رؤسای کمیسیون‌های بودجه، منابع پایدار و سرمایه‌گذاری و عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر، معاونان مالی و اقتصادی، حمل‌ونقل و امور زیربنایی و برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار، برخی دیگر از مدیران شهری، پیمانکار و مشاور این پروژه نیز حضور داشتند، با تقدیر از شرکت «جهاد نصر» کرمان، به‌دلیل روند اجرای قابل قبول این پروژه، افزود: امیدواریم با توجه به‌ نزدیک‌شدن به زمان بازگشایی مدارس، پروژه مورد نظر، طبق برنامه زمان‌بندی، قبل از شروع سال تحصیلی جدید، به سرانجام برسد.

وی، با بیان اینکه این پروژه، معارض‌هایی داشت، اظهار داشت: با همکاری خوبی که شرکت‌های خدمت‌رسان داشتند، معارض‌های آب و برق و فاضلاب این پروژه رفع شد.

شهردار کرمان، با تقدیر از صبوری مردم کرمان، به‌خاطر تحمل مشکلات و گرفتاری‌های ترافیکی ناشی از اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر، بیان کرد: امیدواریم شیرینی افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، کام شهروندان را شیرین و درنهایت، رضایت‌شان را حاصل کند.

لازم به ذکر است؛ تقاطع غیرهمسطح «شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی»، عرشه‌ای به‌ طول ۱۰۵ متر، دارد؛ طول و عرض پل آن نیز، به‌ترتیب، ۶۷۵ و ۳۰ متر، و زمان چرخه آن، ۶۰ ثانیه است.

0