پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9606647
  • 6 خرداد 1397
  • 12:44
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
ضرورت ورود پررنگ‌تر مهندسان واحد طراحی شهرداری در طراحی پروژه‌ها

شهردار کرمان تأکید کرد:

ضرورت ورود پررنگ‌تر مهندسان واحد طراحی شهرداری در طراحی پروژه‌ها

شهردار کرمان تأکید کرد: در این دوره معماران واحد طراحی شهرداری باید جایگاه خود را به اثبات برسانند.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، سیدمهران عالم‌زاده در نشست با مدیر و مهندسان واحد طراحی شهرداری کرمان افزود: باید تدبیری اندیشیده شود تا همکاران واحد طراحی نقش خود را پررنگ‌تر نشان دهند و با استفاده از حداکثر ظرفیت و توان خود، کارهای ماندگاری را از خود به‌جا بگذارند.

وی با بیان این‌که در هر پروژه‌ای که به طراحی نیاز دارد، باید نام مهندس طراح هم در کنار آن پروژه ذکر شود تا به‌عنوان یادگاری از آن مهندس معمار باقی بماند، گفت: از همکاران واحد طراحی انتظار دارم در این دوره با کار مضاعف جایگاه خود را در شهرداری ارتقا دهند.

شهردار کرمان بر برقراری ارتباط مهندسان معمار واحد طراحی با اعضای شورای مشورتی معماری و شهرسازی شهرداری تأکید کرد و خطاب به مهندسان واحد طراحی شهرداری گفت: با اعضای شورای مشورتی معماری و شهرسازی که افراد متخصص و کاربلدی هستند، ارتباط برقرار کرده و از توان علمی این افراد برای ارتقای طرح‌ها استفاده کنید تا طرح‌هایی که ازسوی واحد طراحی ارایه می‌شود، از پختگی لازم برخوردار باشد.

عالم‌زاده خطاب به مهندسان واحد طراحی شهرداری تصریح کرد: اگر در این دوره که فضا برای فعالیت شما باز شده، کم‌کاری کنید، مشکل را به حساب تمام مهندسان شاغل در شهرداری می‌گذارند.

وی با بیان این‌که در تمام حوزه‌ها عده‌ای فقط مدرک می‌گیرند، اما عده‌ای کاربلد هستند، گفت: مجموعه‌ی افرادی که در واحد طراحی شهرداری حضور دارند، هم مدرک دارند و هم کاربلد هستند؛ بنابراین، انتظار می‌رود مجموعه‌ی مهندسان این واحد طرح‌های مطلوبی ارایه کنند.

0