جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9607623
  • 9 اسفند 1397
  • 21:02
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
لوگوی «نوبهار کرمان» رونمایی شد

در جهت چرخش محسوس در فضای تبلیغات محیطی؛

لوگوی «نوبهار کرمان» رونمایی شد

با حضور شهردار کرمان، سایر مدیران شهرداری و جمعی از خبرنگاران، از لوگوی «نوبهار کرمان» ویژۀ برنامه‌های نوروز 98 رونمایی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، با توجه به این‌که تغییر فضای تبلیغات محیطی، در دستور کار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان قرار گرفته است؛ نوروز امسال معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تعداد قابل توجهی از فضای تبلیغات محیطی شهر را با طرح‌های نو و زیبا و استفاده از لوگویی واحد در سراسر شهر به پیام‌ها و نمادهای نوروزی اختصاص خواهد داد.

شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های وابسته نیز در بخش تبلیغات محیطی، هماهنگ با این معاونت عمل خواهند کرد و حتی‌الامکان از نصب داربست و بنر و اقلام تبلیغ و تبریک محیطی غیرضرور و غیراستاندارد پرهیز می‌کنند.

بنابراین، با توجه به نیاز جامعه به آرامش و پرهیز از آلودگی‌های بصری و طراحی‌های تند و آزاردهنده که روح و روان افراد را به‌ویژه در ساعات اولیۀ روز در مواجهه با فضای پیرامون خارج از منزل تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، تلطیف این فضا در دستور کار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان قرار گرفته است.

در این راستا مقرر شده از جملات زیبا، شعارهای خوب، اشعار ناب و طرح‌هایی با استفاده از رنگ‌های نشاط‌آور و آرامش‌بخش و نمادهای ملی مذهبی مورد استفاده قرار گیرد که نمونۀ بارز آن به‌صورت آزمایشی در آیین روز خواجو و جشن یلدا، انجام گرفت؛ بنابراین، از آن‌جاکه بازتاب این حرکت در جامعه بسیار مثبت بوده، در مناسبت‌های دیگر به‌ویژه ایام نوروز، این کار با شدت و نمود بیشتری انجام خواهد شد.

در طول سال آینده هم تلاش می‌شود این حرکت ادامه داشته باشد تا فضای محیطی شهر به حفظ آرامش، امنیت و عواطف شهروندان کمک کند.  

15.6097