پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609844
  • 29 شهریور 1401
  • 22:36
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
مشارکت شهرداری در پیاده‌روی جاماندگان اربعین با نصب ۱۱۵ بنر راهنمای مسیر و برپایی ۲۵ موکب

مشارکت شهرداری در پیاده‌روی جاماندگان اربعین با نصب ۱۱۵ بنر راهنمای مسیر و برپایی ۲۵ موکب

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، گفت: نصب ۱۱۵ بنر راهنمای مسیر و برپایی ۲۵ موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین از «امامزاده محمد» تا گلزار شهدا، از اقدامات شهرداری کرمان جهت برگزاری بهتر این رویداد مردمی بوده است.

به گزارش کِرنا، محمد ایلاقی، ضمن قدردانی از حضور پرشور شهروندان کرمانی در پیاده‌روی جاماندگان اربعین با عنوان پویش «هر خانواده یک موکب»، به اقدامات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در برگزاری این پویش اشاره کرد.

وی با اشاره به نصب ۱۱۵ بنر راهنمای مسیر مزین به تصویر شهدا در مسیر «امامزاده محمد» تا گلزار شهدا، افزود: ۲۵ موکب جهت پذیرایی از زائران در طول این مسیر برپا شد.

معاون فرهنگی و امور توسعه ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان ادامه داد: ۱۰ بنر بزرگ از تصویر شهدای شاخص شهر کرمان نیز، طراحی و در مسیر پیاده‌روی نصب شد.

ایلاقی خاطرنشان کرد: خودروها و تجهیزات آتش‌نشانی و خودروهای شهرداری نیز حضور داشتند و این مراسم را پشتیبانی کردند.

وی بیان کرد: برای اطلاع‌رسانی به مردم جهت حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، ۶۱ هزار پیامک توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، ارسال شد.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان یادآور شد: این مراسم به همت جامعۀ فعالان مردمی اربعین استان کرمان با عنوان پویش مردمی «هر خانواده یک موکب» و با همکاری شهرداری کرمان برگزار شد.

16.3729