جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • جامعه
  • شماره خبر: 9605144
  • 29 مرداد 1396
  • 12:30
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح در کرمان افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح در کرمان افتتاح شد

باحضور یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و اعضای شورای قضائی استان، نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح با رویکرد فرهنگی-اجتماعی در محل دادگستری کرمان افتتاح شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان در آئین افتتاحیه‌ی نمایشگاه فرهنگی اجتماعی مصباح گفت: این نمایشگاه با رویکرد مشاوره‌ای و آموزشی ویژه‌ی  خانواده‌های کارکنان قوه قضائیه و دستگاه‌های وابسته در شهر کرمان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس اسدی گفت: هدف از برپایی این نمایشگاه پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی و گسترش الگوی خانواده‌ی موفق اسلامی است.

اسدی افزود: این نمایشگاه از 5 بخش با موضوعات سبک زندگی اسلامی، تفریحات سالم، تغذیه‌ی سالم، طب اسلامی و سنتی، اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و کسب علم  و روانشناسی پویا تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که نمایشگاه مصباح از 57غرفه تشکیل شده است، بیان کرد: بیش از 180عنوان فعالیتی با حضور 17استاد از کرمان و تهران و 20روانشناس در حوزه‌های کاری کودک، نوجوان، خانواده‌ی سالم برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان کرمان گفت: نمایشگاه فرهنگی-اجتماعی مصباح از شنبه28مرداد ماه شروع به کارکرده و اختتامیه‌ی آن2شهریور ماه است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس اسدی افزود: این نمایشگاه در دادگستری کل استان کرمان برپا شده و ویژه‌ی خانواده‌های کارکنان دستگاه قضائی و دستگاه‌های وابسته (اداره زندان‌ها، تعزیرات حکومتی، بازرسی کل استان، ثبت اسناد، سازمان قضائی نیروهای مسلح، شوراهای حل اختلاف و ضابطین دستگاه‌های قضائی) است.

 

0