جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9608522
  • 28 بهمن 1398
  • 18:17
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
پل شهید بادپا اوایل اسفندماه افتتاح می‌شود

شهردار کرمان:

پل شهید بادپا اوایل اسفندماه افتتاح می‌شود

شهردار کرمان گفت: افتتاح پل شهید بادپا که به دلیل برگزاری انتخابات مجلس به تعویق افتاده، اوایل اسفندماه افتتاح خواهد شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، به نقل از ایسنا کرمان، مهران عالم‌زاده، درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمران شهری کرمان گفت: به دلیل برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی افتتاح پروژۀ تقاطع غیرهمسطح شهید بادپا به زمانی دیگر موکول شد تا نمایندگان مردم کرمان در مجلس مشخص شده و در این مراسم حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: مشکلی در افتتاح پل شهید بادپا در تاریخ 29 بهمن نداریم و این پروژه آمادۀ افتتاح در موعد مقرر است و صرفاً به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی به تعویق افتاده است.

شهردار کرمان بیان کرد: پیشنهاد شده است در یکی از روزهای سوم یا پنجم اسفندماه مراسم افتتاح پل شهید بادپا برگزار شود و تاریخ دقیق افتتاحیه حداکثر تا دو روز آینده اعلام خواهد شد.

عالم‌زاده خاطرنشان کرد: مدت‌ها در فکر احداث پارکی در خور شأن خبرنگاران بودیم، در چند روز آینده پارک خبرنگار کرمان که یک پارک بزرگ است، افتتاح خواهد شد.

وی افزود: چند پارک دیگر نیز تا پایان سال‌جاری در شهر کرمان افتتاح خواهیم کرد.

شهردار کرمان ادامه داد: تا پایان سال، ساختمان جدید شهرداری به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد؛ چند پیاده‌راه و تعدادی پروژۀ فرهنگی نیز در سطح شهر کرمان افتتاح خواهد شد.

عالم‌زاده بیان کرد: یک طرح و پروژه برای گلزار شهدا تعریف کرده‌ایم که یکی از بخش‌های این طرح، پیاده‌راه شهید قاسم سلیمانی است که احتمالاً در جلسۀ هفتۀ آینده شورای شهر ارائه خواهد شد.

 

0