جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9609341
  • 5 شهریور 1399
  • 12:56
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
چاپ حدود 2000 مترمربع بنر برای فضاسازی محرم

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان خبر داد:

چاپ حدود 2000 مترمربع بنر برای فضاسازی محرم

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، اقدامات این سازمان را برای ایام محرم و شهادت مظلومانه سیدالشهدا علیه‌السلام، تشریح کرد.

به گزارش کرمان‌شهرآنلاین، محمد جهانشاهی گفت: برای فضاسازی و آماده‌سازی شهر و استقبال از ماه محرم، حدود 2000 مترمربع بنر چاپ و در بیلبوردها و پرتابل‌های شهری نصب شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه کرمان، شهر سیدالشهدای جبهه مقاومت، سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی است؛ بیشتر تابلوهای شهری، به مکتب «حاج‌قاسم»، با عنوان «ما ملت امام حسینیم» اختصاص یافت.
جهانشاهی ادامه داد: همچنین با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، روی 30 بیلبورد و 30 پرتابل در نقاط مختلف شهر، بنرهای مربوط به ایام محرم اکران شد.

مراسم تعزیه‌خوانی در بوستان شهید مطهری
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به حمایت از برخی هیأت‌های مذهبی اشاره کرد و گفت: این سازمان از چندین هیأت مذهبی برای فضاسازی و برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم، حمایت کرده است.
جهانشاهی افزود: همچنین طبق روال هرساله، با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان و توسط هیأت فاطمیه زنگی‌آباد، هر شب در ایام محرم، با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، مراسم تعزیه‌خوانی در بوستان شهید مطهری برپاست.
وی ادامه داد: همچنین این سازمان در حال برنامه‌ریزی برای پخش زنده مراسم مذهبی و عزاداری از شبکه‌های مجازی است که جزییات آن به‌زودی به اطلاع شهروندان گرامی خواهد رسید.

0