شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • پلیس
  • شماره خبر: 9606627
  • 1 خرداد 1397
  • 14:06
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
کلاه‌برداران ميلياردي دستگیر شدند

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان:

کلاه‌برداران ميلياردي دستگیر شدند

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گفت: دو كلاهبردار حرفه‌ي كه با تبليغات جعلي به سوژه‌هاي خود نويد پولدار شدن مي‌دادند دستگير و بيش از يك ميليارد ريال كلاهبرداري از آنان كشف شد.

به گزارش کرمان‌شهرآن‌لاین، رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان گفت: در پي ارجاع يك فقره پرونده‌ی كلاه‌برداري به اداره‌ی مبارزه با جعل و كلاه‌برداري پليس آگاهي استان، رسيدگي به اين موضوع در دستور كار قرار گرفت.

سرهنگ يدالله حسن‌پور افزود: در روند رسيدگي به اين پرونده مشخص شد افرادي با درج آگهي در جرايد و سايت‌هاي تبليغاتي، در قالب فروش دستگاه‌هاي توليد برنج و ذغال از شهروندان كلاه‌برداري می‌کنند.

رئيس پليس آگاهي تصريح كرد: در پي‌جويي‌هاي پليسي مشخص شد تبليغ كنندگان اين آگهي دو برادر هستند كه با ترفند سوداي پول‌دار شدن از سوژه‌هاي خود با وعده‌ی فروش دستگاه توليد و بسته‌بندي برنج و ذغال و تضمين خريد محصول از آنان، كلاه‌برداري مي‌كردند.

وي  اضافه كرد: پس از مشخص شدن شگرد كلاه‌برداران، ماموران با انجام دادن يك‌سري اقدامات پليسي، مخفيگاه دو فرد كلاهبردار را شناسايي كرده و آنان را در يك عمليات غافل‌گيرانه دستگير كردند.

سرهنگ حسن‌پور گفت: در اين رابطه تا كنون 5 شاكي با بيش از يك ميليارد ريال كلاه‌برداري به پليس آگاهي مراجعه كرده و رسيدگي به اين موضوع در دستور كار قرار دارد.

رئيس پليس آگاهي در پايان به شهروندان توصيه كرد: به افراد ناشناس كه با وعده‌ی انجام دادن معاملات سود آور و با ظاهري فريبنده و يا تبليغات گمراه كننده در جرايد و فضاي مجازي، قصد نزديك شدن و اخذ سرمايه‌ی شما را دارند، اعتماد نكنيد و در صورت مواجه شدن با اين افراد، مراتب را به پليس 110 اعلام کنید.

0