جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • فرهنگ و هنر
  • شماره خبر: 9609291
  • 23 مرداد 1399
  • 11:49
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
گلوله حمال طلا گم شده و آقازاده با تیغ‌وترمه هم‌گناه است

گلوله حمال طلا گم شده و آقازاده با تیغ‌وترمه هم‌گناه است

علیرضا فدایی کرمانی- با توجه به شرایط کنونی و اکران فیلم‌های سینمایی به صورت آن‌لاین این هفته نیز برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های در حال اکران چند پیشنهاد داریم.

فیلم «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی چند روز است که به صورت آن‌لاین از طریف پلتفرم‌های فیلیمو و نماآوا در حال نمایش می‌باشد. در این فیلم سعید آقاخانی، ژاله صامتی، علیرضا مهران، امید روحانی و... به عنوان بازیگر حضور دارند. داستان فیلم درباره کارگری است به نام رضا که شغلش رساندن طلا از کارگاه به مغازه است یک روز سرقتی اتفاق می‌افتد و... حمال طلا دومین ساخته تورج اصلانی به عنوان کارگردان است و اصلانی در سینمای ایران بیشتر به عنوان مدیر فیلمبرداری شناخته می‌شود. حمال طلا محصول ۱۳۹۷ است و در آن سال کاندید بهترین فیلم جشنواره فجر شد. تماشای این فیلم به علاقمندان به سینمای جدی و غیرتفننی توصیه می‌شود.
علاقمندان فیلم‌های ایرانی می‌توانند فیلم «تیغ و ترمه» ساخته کیومرث پوراحمد را تماشا کنند که چند روزی است وارد شبکه نمایش خانگی شده و در دسترس علاقمندان است. داستان این فیلم درباره دختری به نام ترمه است که با عموی خود زندگی می‌کند با بازگشت و آمدن مادر ترمه بعد از سال‌ها رازهای ترمه برملا می‌شود و... در این فیلم که تا دو هفته پیش به صورت آن‌لاین در حال اکران بود بازیگرانی چون پژمان بازغی، دیبا زاهدی، لاله اسکندری و... حضور دارند.
برای علاقه‌مندان به تماشای سریال‌های ایرانی، همچنان تماشای سریال «هم‌گناه» که قسمت‌های آخر فصل دوم آن منتشر شد، و سریال پر  سرو صدای «آقازاده» را توصیه می‌کنم؛ دو سریالی که در شبکه خانگی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده‌اند‌.
و اما برای علاقه‌مندان به آثار سینمای خارجی این هفته، فیلم «گلوله گم شده» محصول ۲۰۲۰ فرانسه به کارگردانی «گیلمی پیره» توصیه می‌شود. این فیلم درباره درگیری پسر جوانی با پلیسی فاسد است که می‌کوشد بی‌گناهی خود را اثبات کند. این فیلم به صورت زیرنویس در پلتفرم فیلیمو در دسترس می‌باشد.

15.6272