مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان خبر داد:
آغاز اجرای فونداسیون سومین کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی
مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرمان، از آغاز اجرای فونداسیون سومین کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی در محل کارخانه آسفالت شهرداری بهتازگی، خبر داد.
به گزارش کرنا، محمدباقر سلطانیمقدم، هدف از اجرای این پروژه را افزایش ظرفیت تولید و بهبود کیفیت آسفالتهای مورد نیاز پروژههای عمرانی دانست و گفت: با آغاز فعالیتهای این کارخانه، نیاز به آسفالت باکیفیت، برای پروژههای عمرانی بزرگ بهراحتی تأمین خواهد شد.
وی، افزود: پیشبینی میشود این امر تأثیر چشمگیری در تسریع پروژههای عمرانی در معابر شهری و بهبود شرایط جادهها داشته باشد.