چهارشنبه 3 تیر 1405
  • شورا و شهر
  • شماره خبر: 9613422
  • 2 تیر 1405
  • 22:07
  • امتیاز:5/4
  • امتیاز شما
نشست کمیته درآمد شهرداری منطقه چهار کرمان

سه‌شنبه دوم تیرماه برگزار شد؛

نشست کمیته درآمد شهرداری منطقه چهار کرمان

نشست کمیته درآمد شهرداری منطقه چهار کرمان,، با حضور رامین امیر‌مداح، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، رضا خیاط‌زاده، معاون شهرسازی‌ و معماری شهردار، محمدعلی بهرامی، شهردار منطقه چهار، برخی از معاونان وی و محمدعلی علیزاده، مدیر تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری کرمان، برگزار شد.

به گزارش کرنا، در این نشست محمدعلی علیزاده، گزارشی از عملکرد درآمدی منطقه ارائه، و آخرین وضعیت وصول درآمدها و اقدامات انجام‌شده در این حوزه را تشریح نمود.

همچنین رضا خیاط‌زاده در مورد روند وصول جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ و پیگیری و تعیین تکلیف پرونده‌های تفکیکی در دست اقدام مطالبی را بیان و راهکارهایی را ارائه نمود.

در ادامه رامین امیرمداح، از تلاش‌های انجام‌شده برای کسب و افزایش درآمد سه ماهه ابتدای سال جاری منطقه که بیش از میزان تکلیفی تعیین شده محقق گردیده است، تشکر و قدردانی نمود و برنامه‌ریزی برای تحقق درآمدهای پیش‌بینی‌شده را امری ضروری دانست و تاکید کرد: موارد برنامه‌ریزی شده، برای وصول درآمد باید به‌صورت مستمر پیگیری شود.

در این نشست همچنین، راهکارهای افزایش درآمدهای پایدار، بهبود فرآیندهای وصول مطالبات و ارتقای شاخص‌های درآمدی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نشست کمیته درآمد شهرداری منطقه چهار کرمان، در ادامه نشست‌هایی است که درباره شیوه‌های وصول درآمدهای مستمر شهرداری، عوارض کمیسیون‌های ماده (۱۰۰ و ۷۷) و همچنین ارائه پیشنهادات برای افزایش درآمدها و پیگیری سایر مطالبات شهرداری برگزار می‌شود.

15.6261