نشست کمیته درآمد شهرداری منطقه چهار کرمان,، با حضور رامین امیرمداح، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان، رضا خیاطزاده، معاون شهرسازی و معماری شهردار، محمدعلی بهرامی، شهردار منطقه چهار، برخی از معاونان وی و محمدعلی علیزاده، مدیر تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری کرمان، برگزار شد.
به گزارش کرنا، در این نشست محمدعلی علیزاده، گزارشی از عملکرد درآمدی منطقه ارائه، و آخرین وضعیت وصول درآمدها و اقدامات انجامشده در این حوزه را تشریح نمود.
همچنین رضا خیاطزاده در مورد روند وصول جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ و پیگیری و تعیین تکلیف پروندههای تفکیکی در دست اقدام مطالبی را بیان و راهکارهایی را ارائه نمود.
در ادامه رامین امیرمداح، از تلاشهای انجامشده برای کسب و افزایش درآمد سه ماهه ابتدای سال جاری منطقه که بیش از میزان تکلیفی تعیین شده محقق گردیده است، تشکر و قدردانی نمود و برنامهریزی برای تحقق درآمدهای پیشبینیشده را امری ضروری دانست و تاکید کرد: موارد برنامهریزی شده، برای وصول درآمد باید بهصورت مستمر پیگیری شود.
در این نشست همچنین، راهکارهای افزایش درآمدهای پایدار، بهبود فرآیندهای وصول مطالبات و ارتقای شاخصهای درآمدی منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نشست کمیته درآمد شهرداری منطقه چهار کرمان، در ادامه نشستهایی است که درباره شیوههای وصول درآمدهای مستمر شهرداری، عوارض کمیسیونهای ماده (۱۰۰ و ۷۷) و همچنین ارائه پیشنهادات برای افزایش درآمدها و پیگیری سایر مطالبات شهرداری برگزار میشود.